ماهان شبکه ایرانیان

مردی که ۵۵۵ روز بدون قلب زندگی کرد!

استن لارکین ۲۵ساله که منتظر عمل پیوند قلب بود، ۵۵۵ روز را بدون قلب زندگی کرد

 

استن لارکین 25ساله که منتظر عمل پیوند قلب بود، 555 روز را بدون قلب زندگی کرد. او در این مدت کوله‌پشتی خاکستری‌رنگی را به همراه داشت که او را زنده نگه می‌داشت. این کوله‌پشتی منبع برق قلب مصنوعی‌ای بود که داخل سینه او می‌تپید. لارکین در این مدت با آسودگی فرزندانش را به پارک می‌برد و زندگی معمولی داشت. قلب لارکین در نوامبر 2014 از بدن او جدا شده بود و جایش را به دستگاهی داده بود که اجازه می‌داد لارکین به جای این که در بیمارستان بستری شود به خانه برود و در آن‌جا زندگی کند. او سرانجام توانست به قلبی که دنبالش بود برسد و قلب جدید به او پیوند زده شد. او پس از عمل فعلا در بیمارستان بستری است اما به‌زودی راهی خانه خواهد شد.

لارکین می‌گوید: «بسیاری از افراد اگر تا این مدت با قلب مصنوعی زندگی کنند وحشت‌زده می‌شوند. اما من می‌خواهم به آنها بگویم که باید به ترس خود غلبه کنند، چون این کار به شما کمک می‌کند. من پس از عمل قلب به‌سرعت به خانه می‌روم چون این کار به من کمک کرد که پیش از عمل پیوند قلب سالم بمانم.»

در هر لحظه در آمریکا حدود 4 هزار نفر منتظر عمل پیوند قلب هستند. برخی بیماران ممکن است سال‌ها منتظر بمانند تا از فردی که اعضای بدنش را اهدا کرده قلب دریافت کنند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان