داستان همشهری تابستانی شد

شماره مرداد ماه همشهری داستان با ویژه‌نامه‌ای داستانی با دبیری محمود حسینی‌زاد منتشر شد.

داستان همشهری تابستانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در شماره مردادماه ماهنامه داستان همشهری، داستان‌های خارجی با عنوان «میان‌فصل تابستان» گردآوری شده که محمود حسینی‌زاد دبیر مهمان این بخش، چهار داستان کوتاه را از زبان آلمانی انتخاب کرده است.

حسین‌یزاد همچنین طی یادداشتی مخاطبان را با ادبیات معاصر آلمان آشنا کرده و از دلایل انتخاب این داستان‌ها گفته است.

از دیگر مطالب مجله، «در آستانه» است در بخش درباره‌ زندگی که محمد تقوی از خاطراتش با نویسنده‌ فقید و تازه‌ درگذشته کورش اسدی می‌گوید. همچنین به‌مناسبت روز خبرنگار فریدون صدیقی روزنامه‌نگار باسابقه از شیرینی‌ها و سختی‌های این حرفه در قدیم می‌گوید.

بخش روایت‌های داستانی این شماره نگاهی دارد به دو خارجی که سال‌ها در ایران ماندگار بودند. یکی بارتلمی سیمنو ژنرال جنگ‌های ایران و روس که جانش را برای ایران داد و دیگری ادوارد پولاک پایه‌گذار طب نوین ایران.

دیگر مطالب خواندنی این شماره در بخش مستند است که مخاطبان و نویسندگان تجربه‌هایشان را از چپ‌دستی روایت می‌کنند.

کامبیز درم‌بخش، جواد علیزاده، اصغر عبداللهی، مریم مویدپور، علی عبداللهی، فروغ کشاورز، فیروزه گلسرخی، کامران محمدی، رضا مختاری، آیدین عالی‌نژاد، فیلیپ راث، بیلی کریستال، پتر اشتام، یودیت هرمان و... از دیگر نویسندگان و هنرمندان این شماره هستند.

از دیگر مطالب قابل اشاره در این شماره انتشار فراخوان سومین دوره جایزه داستان تهران است که مهلت ارسال اثر و دیگر جزییات جایزه در آن قید شده است.

هفتادونهمین شماره‌ ماهنامه داستان همشهری در 262 صفحه با قیمت 7000 تومان، از اوایل مرداد در روزنامه‌فروشی‌ها و کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس مخاطبان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان