ماهان شبکه ایرانیان

نگاهی به پایگاه تخصصی فقه دانشگاه امام صادق علیه السلام

پایگاه اینترنتی تخصصی فقه دانشگاه امام صادق علیه السلام با بخش های مختلف قابل دسترسی کاربران است.

پایگاه اینترنتی تخصصی فقه دانشگاه امام صادق علیه السلام با بخش های مختلف قابل دسترسی کاربران است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این سایت تخصصی که منحصراً به مقوله فقه و معارف اسلامی پرداخته به همت حجت الاسلام دهقانی فیروزآبادی از اساتید این دانشکده تأسیس شده است.

آموزشگاه، پژوهشکده، کتابخانه، نقشه پایگاه از بخش های عمده این سایت به شمار می رود. بخش آموزشگاه این سایت به آموزش اصول فقه، فقه عمومی، فقه، خارج فقه به محققین، دانشجویان، طلاب علوم دینی و به طور کلی همه علاقه مندان به فقه و موضوعات فقهی پرداخته است.

درسنامه فقه عمومی(1) براساس کتاب «تبصرة المتعلمی» علامه حلی(ره) برای آشنایی دانش پژوهان با کلیاتی از ابواب فقهی در این پایگاه اینترنتی تنظیم شده است.

تحقیقات اصول، تحقیقات فقه و معرفی محققان نیز از بخش های پژوهشکده در این سایت هستند و همچنین اسامی محققین بر اساس حروف الفبا تفکیک شده و در سایت در بخش معرفی محققان قابل مشاهده است.

این پایگاه که یکی از سایت های زیرمجموعه سایت دانشگاه امام صادق(ع) است، با توجه به زیرمجموعه بودن آن به نظر می رسد به دلیل احساس نیاز راه اندازی شده اما بخشی از آن تاکنون نیز قابل دسترسی نیست، شایسته بود که دانشگاه امام صادق(ع) به دلیل مرجع بودن خود در برخی از رشته ها به این بخش نیز توجه خاصی مبذول کرده و کاربران فضای مجازی را نیز جدی بگیرد.

برای مشاهده پایگاه تخصصی فقه دانشگاه امام صادق علیه السلام اینجا را کلیک کنید!

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان