درس هایی که از مهمانان جشن گلدن گلوب میتوان گرفت

موهایتان نباید شلخته باشد

در مراسم گلدن گلوب معمولا شما انتظار دارید شیک پوش ترین افراد هالیوودی رو ببینید، ما در اینجا برای شما، شیک پوش ها رو نقطه به نقطه زیرذره بین برده ایم. ادامه با بنیتا همراه باشید.


موهایتان نباید شلخته باشد

getty

لباس Channing Tatum عزیز به همسرشان Jenna Dewan Tatum که توانایی بالایی در رقص هم دارد، بی‌نظیر است. فقط مشکل عمده‌ای که وجود دارد، فرم عجیب موهای Emmo مانند است. دفعه بعد که آقای معروف، آرایشگر خودتان رو عوض کنید.

به کفش‌هایتان دقت کنید!

golden globes style lessons

getty

پوزخند Denis O'Hare رو می‌بینید؟! می‌توانید شما هم به پاشنه کفش‌هایش همچنین نگاهی داشته باشید! بقیه اجزای لباس ایشان نکته قابل‌توجه و خاصی ندارد. پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال جلب‌توجه بقیه به خودتان هستید می‌توانید با بهتر لباس پوشیدن و رعایت اصول ساده این کار رو انجام دهید. کفش، یا پیراهن نامتعارف چشم بیننده را از شما دور خواهد کرد.

خیلی بیشتر به کفش‌هایتان دقت کنید!

golden globes style lessonsgetty

مسلماً Jason Sudeikis می‌دانسته است که برای فرش قرمز می‌آید! جناب Jason Sudeikis لطفاً قبل از خارج شدن از خانه کفش‌های ورزشی خودتان رو چک می‌کردید. تنها چیزی که این فرم از کفش بالباس رسمی به شما خواهد بخشید، یک نگاه سرد فرش قرمزی است. شلوارت هم از کفش‌هایت بالاتر ایستاده است. اشتباه پشت اشتباه.

زیاد هم متفاوت نباشید

golden globes style lessons

getty


Alan Cumming را خیاطش به یک دهه 18 تبدیل کرده است، در تجارت موفق و در مهمانی‌ها بسیار ناموفق! از پوشیدن انواع و اقسام تزییناتی به نام پاپیون خودداری کنید.

چراغ‌ها رو خاموش نکن

golden globes style lessons

getty


Jamie Alexander با توجه به سابقه تاریخی خودش می‌تواند تمام برق شهر را برای روشن شدن لباس تاریکش استفاده کند. در عین تلاش برای درخشیدن در دنیا، با این لباس کاملاً در تاریکی فرو خواهد رفت. لباس سیاه ه سرتاپا، علیرغم اینکه شما فکر می‌کنید بسیار جذاب است، شما رو بدفرم و شلخته نمایش خواهد داد.

خاص باش.

golden globes style lessons

getty

ازاینجایی‌که در فرش قرمز امسال زیاد کت‌وشلوارهای رسمی پوشیده نشده بود، آقای Paul Dano تبدیل به یک خوش‌پوش شده بود. اگر می‌خواهید همانند ایشان لباس بپوشید کاملاً از او تقلید کنید.

کلاسیک باقی بمانید.

golden globes style lessonsgetty

برای معرفی لباسی ساده، مشکی کت‌وشلوار کلاسیک جناب Carrell نمونه مناسبی است. تماماً لباس کلاسیک پوشیدن زیاد جالب نیست. خیاط ایشان مطمئن بوده است که این لباس برای پسربچه‌ای که قرار است به مراسم دعا برود دوخته می‌شود. نکته مهم این است که همیشه مناسب مکان لباس بپوشید.

سعی بیشتری در کلاسیک ماندن بکنید!

golden globes style lessonsgetty

یکی دیگر از کت‌وشلوارهای از مد افتاده و یقه شالی که از دوره رنسانس باقی‌مانده است. Michael Fassbender  آن را پوشیده است مشکل این لباس بلند بودن شلوار آن و همچنین نفس‌هایی هستند که خیلی بس از حد جلو تز قرار می‌گیرد.

همانند تارنتینو لباس نپوشید.

golden globes style lessonsgetty

او فقط حق دارد در مورد فیلم‌هایش حرف بزند.

از یقه‌های بال‌دار بپرهیزید.

golden globes style lessonsgetty

هرچند در چند مورد قبلی درباره لباس‌های منسوخ و کلاسیک حرف زدیم ولی باید اشاره‌کنیم که استفاده از پاپیون دال این لباس‌ها بدون یقه اصلاً خوب نیست. Krasinski همانند مورخ‌ها شده است.

قرار نیست به آب برود!

golden globes style lessons

getty

لئو عزیز همیشه تو بالباس‌هایت ما رو شگفت‌زده می‌کنی، ولی این بار لباست کمی بلند است. لطفاً با یک اصلاح جزی آن رو کوتاه کن. به خیاط بگو می‌خواهی شلوارت تا بالای کفش بیاید، بگو موردعلاقه ما هستی.

درصورتی‌که شما یک پسربچه هستید این‌طور بپوشید!

golden globes style lessonsgetty

لباس بازیگر پسربچه در فیلم اتاق می‌تواند در شلوار خودش بزرگ‌تر شود، چ.ن که هنوز برای چند سال این ده او جا هست.

به کراواتتان اهمیت دهید.

golden globes style lessonsgetty

مشکل ما با سفیدی کراوات Wis Khalifa نیست، مشکل ما گل‌های چاپی است. برای این مراسم تشریفاتی و مهم پوشیدن این لباس اصلاً مناسب نیست. خیلی بلند است و مسلماً دقت و وقت زیادی برای بستن آن صرف کرده است! این ظاهر بیشتر از آنکه جلب‌توجه کند، درهم‌وبرهم است!

بزرگ، بزرگ است.

Dwayne Johnsongetty

تاریخ به ما نشان داده است که در مراسم‌های فرش قرمز و مراسم‌های دیگر مردانی با هیکل‌های بزرگ و چاق لباس‌هایی تنگ یا کت‌وشلوارهایی نامناسب همیشه به تن داند. ولی در این مراسم  به ما نشان داد که خیاط ماهر می‌تواند برای هر اندامی اندازه‌های کت‌وشلوار رو بزرگ و کوچک کند.

Jon Hamm باشید.

golden globes style lessonsgetty

واقعاً لباسش برازنده او است. اگر نمی‌توانید مثل جان باشید، یک کراوات مشکی را با جلیقه سه دکمه خودتان ترکیب کنید مسلماً ترکیبی خاص و زیبا خواهد شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر