ماهان شبکه ایرانیان

۷ چند درس جالبی که می توانیم از این مردان شیک اینستاگرامی یاد‌بگیریم

متاسفانه این افراد خوش‌پوش در زیر کت‌وشلوارهای کوتاه و لباس‌های پرجیب، تکراری و خسته کننده دفن شده‌اند. لطفا با تمام وجود با ۶ تا از خدایان خوش‌پوشی و استایل توجه کنید و با آن‌ها آشنا شوید.

حتما شما فکر می‌کنید که اینستاگرام صرفا یک ابزار بازاریابی است، ولی بهتر است بدانید که پشت این فضای مجازی، یک جامعه‌ای از مردان خواستنی با لباس‌هایی جذاب نهفته است که استایل و تیپ خود را به گونه‌ای الهام‌بخش به نمایش می‌گذارند که انگشتان شما را مجبور می‌کنند که دو بار بر روی تصاویر آن‌ها (لایک کردن) ضربه بزنید. در ادامه این ماجرای جالب با بنیتا همراه باشید.

متاسفانه این افراد خوش‌پوش در زیر کت‌وشلوارهای کوتاه و لباس‌های پرجیب، تکراری و خسته کننده دفن شده‌اند. لطفا با تمام وجود با 6 تا از خدایان خوش‌پوشی و استایل توجه کنید و با آن‌ها آشنا شوید.

asos_dennis@
درسی که باید از این فرد فرا بگیریم: به تیپ ورزشی خود یک اسپین اسکاندیناویایی اضافه کنید.

دانشجوی اتریشی (کارمند داخلی ASOS) دنیس گلنز باذوق و سلیقه‌ای که دارد هرروز از یکی از ایده‌های خود در پوشش رونمایی می‌کند. وی یک اسپین اسکاندیناویایی را بر روی یک لباس عادی همراه بارنگ‌های شسته شده استفاده می‌کند که حاصل آن خلق یک نیمرخی زیبا و یکدست در قالب یک تیپ ورزشی است.

با یک چرخ زدن در صفحه اینستاگرامش، شما به یاد برندهای سال 1990 می‌افتید، و شمارا به پوشیدن یک شلوار جین راحت سوق می‌دهد و زمزمه‌ای از درون به شما الهام می‌کند که در تابستان جدید به‌جای استفاده از لباس‌های تکراری قبلی از یک جفت کفش کتانی و یک شلوار جین روشن استفاده کنید.

george_elder@

درسی که باید از این فرد فرابگیریم: سبک و سیاق لباس پوشیدنتان را مانند سوژه‌های عکس تامی تونز کانادایی بکنید.

جورج الدر یک عکاس سبک خیابانی در نیویورک است که تصاویری ناب را از افرادی که سبک لباس پوشیدنشان مانند نیک ووستر و جوناس هوبل که تیپ ساده و بعضا بین‌المللی داشته‌اند را شکار می‌کند.این افراد اغلب مردم شهر او هستند.

برای کسانی که عاشق استایل شهری East Coast هستند این اکانت می‌تواند بهترین انتخاب باشد چون علاوه بر نمایش این نوع استایل، آخرین گرایش‌ها و تکامل‌ها را در استایل‌های خیابانی به نمایش می‌گذارد. این بدان معناست که شما دارید از چیزی در حد New York Fashion Week و مد NY هفته‌به‌هفته آگاه می‌شوید.

iamgalla@

درسی که باید از این فرد فرابگیریم: شما به سبک لباس پوشیدنتان یک استایل خاص و منحصربه‌فرد دهید.

بی‌شک آدام کال اگر یکی از پرکارترین وبلاگ نویسان/اینستاگرامران/مسافران حرفه‌ای حال حاضر است که باوجود تنوع در استایل لباس پوشیدنش، همیشه تمیز، ساده و جذاب به نظر می‌آید. برای یک راهنمایی عالی درباره گذراندن سفرهای بهاره خود این فرد را حتما فالو کنید و از الگوهای قدیمی خود دست بکشید و در لباس جدید خو در این تابستان یک زندگی جدید را احساس کنید.

وی دریکی از پست‌های اخیرش یک عکس از Coachella را به اشتراک گذاشته است، که نشان می‌کند که برای انتخاب یک لباس را راه برای فصل‌های پیش رو چه استراتژی‌ای را اتخاذ کرد.

marcjoshveloso@

درسی که باید از این فرد فرابگیریم: شما هرگز به‌اندازه کافی آموزش‌دهنده نخواهید داشت.

در قلب هر لباس خوبی قطعاً دستان طراحان حرفه‌ای نهفته است، چیزی که این فیلیپینی کلاه کتانی آقای ولوسو به‌خوبی آن را درک کرده است. اگر در مغازه به دنبال یک لباس خیابانی می‌گردید بهتر است قبل از خرید به صفحه اینستاگرام این فرد یک سری بزنید.

چیزی که عکس‌های ولوسو را بسیار زیبا جلوه داده است استفاده اینستاگرام مانند یک مینی بلاگ و ارایه محصولات کوچک در قالب هر پست است و علاوه بر اینکه شمارا آن‌قدر تحت تأثیر قرار می‌دهد که دفعه دیگر یک کمپ شبانه با این محصولات راه بیندازید.

dennistodisco@

درسی که باید از این فرد فرابگیریم: یک پوشش شیک ظاهرا از جنس زمین است.

همانند یکی از موفق‌ترین اکانت‌های اینستاگرام در حوزه لباس‌های مردانه یعنی @outfitgrid، اکانت دنیس تودیسکو هم ایده‌های دل‌نشینی برای لباس پوشیدن را به نمایش می‌گذارد. البته او در توییتر هم فعلا است.

او دارای یک مجموعه رویایی از کفش‌های کتانی است که ما حدس می‌زنیم مربوط به شغل قبلش در کمپانی Nike بوده است، ولی از این‌ها بگذریم واقعا استعداد فوق‌العاده‌ای در چینش و آرایش این پوشیدنی‌ها در کنار هم دارد. کمی به گشت گذار در صفحه شخصی وی ادامه بدهید تا یک راهنمایی‌ای خوب برای تفریحات خو در این تابستان بجویید.

matthew.henson@

درسی که باید از این فرد فرابگیریم: شما می‌توانید در هر مکانی به سبک خیابانی لباس بپوشید.

تیپ‌های ترکیبی آقای متیو هنسون، او را به یکی از شیک‌پوش‌ترین مردان اینستاگرام تبدیل کرده است. او استایل‌هایی شبیه به A$AP Rocky معروف دارد، وی سعی می‌کند که همه‌جا با تیپ خیابانی و جالب نمایان شود حتی در خانه و موقع راحتیش، که کارهایی بسیار منحصربه‌فرد است.شغل او فشن ادیتوری است.

هنسون لباس‌های خود را به‌نوعی ارتفاع می‌دهد، مثلا هامبر ژاکت و گرم‌کن‌هایش را با پیراهن‌های کریسپ سفید ترکیب می‌کند و می‌پوشد، که یک ست جالب را ایجاد می‌کند. او استاد لایه‌بندی در لباس است، این بدان معناست که اگر شما او را در اینستاگرام فالو کنید می‌توانید به‌راحتی دمای نوسانی مربوط به دوره انتقال لباس‌هایتان را مانند یک حرفه‌ای پیمایش کنید.

graeme_moran@

درسی که باید از این فرد فرابگیریم: اجازه دهید تک‌تک اعضای لباستان خودنمایی کنند.

طبق پیش‌بینی‌ها فشن ادیتورینگ به‌احتمال‌زیاد یکی از موثر ترین ستون‌های این صنعت در آینده‌ای نزدیک خواهد بود. همین امر باعث شده تا این مرد از شیوه‌ای منحصربه‌فرد در طرز لباس پوشیدن خود استفاده کند، او طوری لباس‌های خود را ست می‌کند که گویا هر قسمتی از پوشش حرفی برای گفتن دارد. در هم آمیختن یک ژاکت کاراته‌ای برند Craig Green با یک جین باریک و مناسب و یا ترکیب شلوارهای معروف Dries Van Noten با یک تی شرت سفید ساده می‌تواند تداعی‌کننده این امور باشد.

وی معتقد است لباسی که بر تن ماست تداعی‌کننده احساسات ماست و همانند زبان بدن، لباس‌ها نیز زبان دارند و سخنی را زمزمه می‌کنند، به همین خاطر او در استایل پوششی خود سعی می‌کند که از یکدستی و ست بودن لباس‌ها دوری کند و به‌گونه‌ای لباس می‌پوشد که هر قسمت گوینده یک پیام باشد. او با این نوع استایل خیابانی خود با‌عث می‌شود که هر عکاس هر جوری که شده یک عکس را از این ترکیب منحصربه‌فرد وی بیندازد. در این نوع پوشش شما دارای یک تیپ الهام‌بخش  و خواستنی‌ای خواهید بود.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان