حسن بیت سعید:

کار سختی در آبادان داریم/ استقلال بازیکنان با تجربه‌ای دارد

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: کار سختی در بازی با صنعت نفت آبادان داریم ولی مطمئنم موفق خواهیم شد.

کار سختی در آبادان داریم/ استقلال بازیکنان با تجربه‌ای دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بیت سعید پس از ثبت قرارداد دو ساله‌اش با آبی‌پوشان تهرانی در هیأت فوتبال استان تهران، اظهار داشت: خوشحالم که به استقلال پیوسته‌ام. این تیم را خوب می‌شناسم و سال‌ها به آن علاقه‌مند بودم. با توجه به مدیریت و کادر فنی خوبی که این تیم دارد، فکر می‌کنم فصل موفقی را در پیش داشته باشیم.

وی درباره شرایط جسمی خود گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی ندارم. روز گذشته مصدومیت جزئی داشتم ولی برطرف شد و از امروز هم در تمرینات حضور دارم و در صورت صلاحدید کادر فنی، به بازی با نفت آبادان خواهم رسید.

هافبک آبی‌پوشان تهرانی در خصوص شناختش از تیم نفت آبادان افزود: نفت امسال تلاش زیادی کرده و ساختار این تیم عوض شده است. باید در دو جبهه با این تیم بجنگیم؛ هم هوای گرم و هم حریف سرسختی که پیش رو داریم، اما با شناختی که از استقلال دارم، مطمئنم به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد.

بیت سعید در پاسخ به این سؤال که استقلال بازیکنان جوان زیاد دارد و فکر می‌کنید چه نتایجی را کسب خواهید کرد؟ گفت: باید به شما بگویم درست است که بازیکنان استقلال جوان هستند ولی از تجربه بالایی برخوردار بوده و سال گذشته هم دیدیم که همین جوانان عملکرد موفقی داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان