کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: کنگره شهدای دانشجوی اصفهان طی سه روز به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار و در آن نقش دانشگاه در دفاع مقدس تبیین خواهد شد.

کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود

مهدی برنجکوب در گفت‌وگو با ایسنا،در  مورد کنگره شهدای دانشجو اظهار کرد: این کنگره برای سومین سال پیاپی برگزار می‌شود. در دو سال گذشته این کنگره به میزبانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد و امسال نیز به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان از روزهای 23 تا 25 بهمن ماه آغاز و صبح روز 23 بهمن ماه نمایشگاه نقش دانشگاه در مهندسی دفاع مقدس در تالار آوینی برپا خواهد شد که در این نمایشگاه سعی شده تا غرفه‌های مختلف زمینه‌های تحقیقات فعالیت‌های مهندسی برآمده از دانشگاه را بازگو کنند.

وی ادامه داد: بعدازظهر روز 23 بهمن ماه جشنواره فرهنگی هنری با حضور 1000 اثر از دانشجویان سراسر کشور برپا خواهد شد. آثار این نمایشگاه با موضوع «من دانشجوی مقتدر ایران اسلامی هستم» در تالار فتوحی نمایش داده می‌شود و بهترین آثار مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت. بعدازظهر روز 24 بهمن ماه نیز یک نشست تخصصی با موضوع تبیین نقش دانشگاه در دفاع مقدس طی دو میزگرد با موضوعات تحقیقات دفاعی و مهندسی رزمی راه شاهد خواهیم بود.
برنجکوب گفت: روز 25 بهمن ماه خانواده‌های شهدای دانشگاه‌های استان را میزبانی خواهیم کرد و در بعداظهر همان روز اجلاس اصلی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در تالار شیخ بهایی آغاز می‌شود که در این اجلاس،دانشگاه و نقش دانشگاه طی 30 سال گذشته بررسی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان