۱۰ درس درباره لباس پوشیدن که می‌شود از رایان گاسلینگ یاد گرفت

۱# اصول اولیه را نادیده نگیرید

خوب امروز نوبت به بازیگر محبوب کانادایی رسیده تا به ما درس‌های مهمی در مورد تیپ و ظاهرمان بدهد. از او می‌شود به عنوان باکلاس‌ترین سوغات کانادا نام برد! با بنیتا همراه باشید تا پی به رازهای ظاهر فوق العاده او ببریم:

1# اصول اولیه را نادیده نگیرید

هرگز قدرت یک جفت چکمه کار (ترجیحاً مدل کاترپیلار)، یک شلوار جین تنگ مشکی و یک تی‌شرت سفید و صاف را دستکم نگیرید. این ترکیب برای مارلون براندو، جیمز دین و البته گاسلینگ جواب داده است. پس قطعاً به شما هم می‌‌آید.

2# برروی مجموعه کت‌های بلیزر خود سرمایه گذاری کنید

 

یک کت بلیزر با کیفیت می‌تواند زحمت خوش پوش بودن شما را هم برای محیط کار و هم تعطیلات آخر هفته بکشد و باید اولین وسیله‌ای باشد که هر روز صبح سراغش می‌روید، اما این به معنای آن هم نیست که فقط سراغ مدل یقه ملوانی بروید.

همان طور که می‌بینید، یک کت پشم فاستونی فقط بدرد بنگاه داران املاک و افراد بدون چانه که شلوار قرمز پوشیده‌اند،  نمی‌خورد!

3# یک شانسی به کت بامبر طرح دار بدهید

 

شاید همه ما در بازار بدنبال یک کت بلیزر طرح عقرب مثل همان کتی که رایان گاسلینگ در فیلم راننده به عنوان نقش یک جامعه ستیز می پوشید، نباشیم. اما از همان موقع معلوم بود این سبک دوباره در بهار داغ می‌شود و ظاهر معمولی هر فردی را فوق العاده خواهد کرد.

البته یادتان باشد، اگر بیرون می‌روید مثل رایان در فیلم راننده با خود چکش بیرون نبرید و نگاه خیره و روانی را بی‌خیال شوید!

4# یک بلیزر یقه ملوانی هم کارتان را، راه می‌اندازد

 

اگر یک کت بلیزر با طرح حشره در کمرتان برای آخر هفته‌ زیاد مناسب نیست، بهتر است همه چیز را ساده نگه دارید. مثلاً طرح ملوانی خاکستری یا بلیزر مشکلی رنگ همراه با یک تی‌شرت ساده یا یک پیراهن یقه‌گرد، کار خودش را می‌کند.

5# یک ریسک حساب شده بکنید

 

شاید فکر کنید پوشیدن تاکسیدو کار آدم‌های عجیب و غریب باشد اما یک تاکسیدوی بلند کلاسیک جز ثابت تاریخ پوشش‌های مردانه بوده است. باور نمی‌کنید به همفری بوگارد در فیلم کازابلانکا نگاه کنید. داشتن یک تاکسیدوی سفید رنگ جایگاه شما را نسبت به کسانی که مثل تمام مهمانی های رسمی، تاکسیدوی مشکی رنگ مرسوم و پاپیون گیره‌دار می‌پوشند، یک سر و گردن بالاتر می‌برد.

شرمنده برد پیت هم هستیم!

6# همه چیز کت‌های خاکستری و ملوانی نیست!

 

یکی از خصوصیات لباس پوشیدن رایان این است که به مردها می‌گوید: اگر می‌‌خواهید رسمی بپوشید، همه چیز در رنگ‌های خنثی خلاصه نمی‌شود.

رنگ‌های خاکستری، سیاه و آبی همه خوب و بدون اشکال هستند، اما بد نیست با افزودن کمی کلاس به انتخاب‌های خود، جرات به خرج بدهید.

سبزِ تیره و رنگ شرابی هر دو جز رنگ‌های اصلی سبک پوشش رایان هستند، که هر دو به قدری به لباس او اضافه می‌شوند که هیچ چیز را خراب نکنند.

7# یک مدل موی مناسب پیدا کنید و به آن وفادار بمانید

 

جدای از زمان کوتاهی که رایان با موهای بلندش ور می‌رفت اما در بقیه موارد به همین مدل موی خود وفادار بوده است.

شما هم از او پیروی کنید و یک آرایشگر قابل اعتماد پیدا کنید و مرتب به او سر بزنید تا ظاهر شما بدون تغییر بماند.

اگر در انتخاب مدل مو شک دارید به همان مدل‌های قدیمی اعتماد کنید (ضرر نمی‌کنید!).

8# مد روز را دنبال کنید، اما برده بی چون و چرای آن نباشید!

 

فرق بزرگی بین کسی که آگاهانه مد‌های روز را دنبال می‌کند و فردی که کورکورانه مد‌ها را دنبال می‌کند، وجود دارد.

یک شاکت (ترکیب انگلیسی کت و پیراهن است، کی  به کیه ما هم می‌گیم: پیکت، ترکیب پیراهن و کت!) از آن مدهاست که باید تبدیل به مد روز تمام مردان پیشرو در صنعت مد بشود. چرا که بدون اینکه باعث حجیم شدن لباس‌ها بشود به عنوان آخرین لایه روی تن می‌نشیند.

اما رایان طرفدار شلوارهای خشتک پایین نیست! (تعجبی هم ندارد، بالاخره او یک بازیگر است نه ماشین زمین شوی شهرداری!)

9# وقتی خوش هیکل باشید، لباس‌ها هم بر تن شما می‌نشیند

 

این موضوع نیازی به توضیح ندارد، اما حتی گران‌ترین و بهترین لباس‌ها اگر قرار باشد شما همچنان شکم در آفساید‌‌تان را حفظ کنید، افتضاح به نظر می‌آیند.

یکی از دلایلی که لباس‌ها به رایان می‌آیند، همین هیکل متناسب اوست که باعث می‌شود تا او اعتماد به نفس داشته باشد (البته یک ستاره سینما بودن هم به این موضوع کمک می‌کند) و به همین خاطر لباس‌ها با کیفیت بهتری در تن او دیده می‌شوند.

یادتان باشد برای کم کردن وزن هرگز دیر نیست.

10# از اشتباهات خود درس بگیرید

 

درست است که الان گاسلینگ به عنوان یکی از خوش پوش‌ترین مردان دنیا شناخته می‌شود اما همین رایان زمانی شلوار دود‌کش پاک‌کن‌های داستان‌های دیکنز را با کت چرمی و کراوات ست می‌کرد!

درسی که از این موضوع می‌شود یاد گرفت این است که: همه اشتباه می‌کنند فقط مطمئن باشید کسی در اطراف شما با دوربین برای ثبت این لحظه حضور نداشته باشد!

دفعه بعد برای یادگیری اصول مد و ظاهر، سراغ کدام بازیگر برویم؟


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر