ماهان شبکه ایرانیان

حقایقی درباره ژل ‌ها

مواد نرم‌کننده و حالت‌دهنده چنانچه به ‌وسیله کارخانه‌های معتبر تولید شوند، مناسب‌اند و انتخاب آن بستگی به نوع مورد سلیقه فرد از نظر وضعیت و حالت موهایش دارد و بسته به اینکه خودش فکر می‌کند موهایش با ژل بهتر فرم می‌گیرند و یا با کرم مو و

حقایقی درباره ژل ‌ها
مواد نرم‌کننده و حالت‌دهنده چنانچه به ‌وسیله کارخانه‌های معتبر تولید شوند، مناسب‌اند و انتخاب آن بستگی به نوع مورد سلیقه فرد از نظر وضعیت و حالت موهایش دارد و بسته به اینکه خودش فکر می‌کند موهایش با ژل بهتر فرم می‌گیرند و یا با کرم مو و... یکی از انواع این محصولات را از بازار می‌خرد و استفاده می‌کند.
این محصولات معتبر تفاوت چندانی از نظر سلامت نگه‌داشتن پوست و موی‌سر با یکدیگر ندارند و همه این نوع محصولات استاندارد بسته به تجربه فرد که کدام یک را می‌پسندد، قابل استفاده هستند.
محصولات فله‌ای که از سوی عطاری‌ها فروخته می‌شوند می‌توانند موجب حساسیت پوست ‌سر و کدر شدن موها شوند و به‌هیچ ‌وجه استفاده از این محصولات را توصیه نمی‌کنیم. در مورد ژل‌ها باید گفت ژل‌ها، مواد نرم‌کننده و صاف‌کننده‌ موها هستند که افرادی که موهای زبر و خشک و فر دارند می‌توانند از آنها استفاده کنند و چنانچه به وسیله کارخانه‌های معتبر ساخته شده باشند مناسب هستند و موجب نرم شدن موها و حالت دادن به آنها و صاف کردن‌شان شوند.

حقایقی درباره ژل ‌ها

ژل‌ها به ندرت عوارضی مانند حساسیت پوست ‌سر را به وجود می‌آورند البته نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این که ژل‌هایی که در منازل ساخته می‌شوند و در عطاری‌‌ها به فروش می‌رسند غیراستاندارد هستند و ممکن است موجب قرمزی و پوسته‌پوسته شدن و خشکی و خارش پوست شوند.
چنانچه حالت‌دهنده‌ها استاندارد و معتبر باشند می‌توانید آنها را به صورت مستمر و پس از هر حمام استفاده کنید و محدودیتی هم در استفاده از این محصولات وجود ندارد.

پی نوشت ها :
 

* متخصص پوست‌ومو

منبع:http://www.salamat.com
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان