تپه‌ی خاکی دردسرسازِ نقش جهان!

علیرغم گذشتن ۹ ماه از بهره برداری نقش جهان هنوز نواقضی در این ورزشگاه وجود دارد؛ خاک دپو شده محوطه بیرونی نقش جهان در این میان یکی از مشکلات عجیب این ورزشگاه است که جابجایی آن نیاز به دستور رفع موانع قانونی دارد.

تپه‌ی خاکی دردسرسازِ نقش جهان!

به گزارش " ورزش سه"، « پشه سالک در دپوی خاک اطراف ورزشگاه نقش‌جهان لانه‌گذاری و تخم‌ریزی کرده است و به جز این، این دپوی خاک مانع استفاده از یکی از پارکینگ‌های ورزشگاه نقش‌‌جهان است.» 


جملات بالا بخشی از صحبت های مطرح شده توسط معاون اجرای پروژه های شرکت فولاد مبارکه ی سپاهان در تاریخ پنجم اسفندماه 1395 است.


 وقتی ساخت ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد خاکی که از گودبرداری اولیه باقی مانده بود، در یک جا دپو شد تا بعداً جابجا شود؛ با این وجود و علیرغم اینکه تاکنون نزدیک به 9 ماه از بهره برداری نقش جهان پس از بازسازی می گذرد، هنوز هیچ شخص و یا سازمانی برای جابجایی و تعیین تکلیف این خاک دپو شده در اطراف ورزشگاه نقش جهان اقدامی انجام نداده است.


معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه روز گذشته در خصوص این خاک دپو شده در محوطه ی اطراف نقش جهان  گفته است: « یکی از مشکلات بزرگ این ورزشگاه خاک دپو شده پشت ورزشگاه و عدم جابجایی آن است که این موضوع از نظر امنیتی مشکل بزرگی محسوب می‌شود. این دپوی خاک مشکلات دیگری را هم به وجود آورده و زمانی که باد می‌وزد، وضعیت بدی بر ورزشگاه حاکم می‌شود و امیدوارم استانداری و مقامات امنیتی استان این مشکل را برطرف کنند.»


روز پنج شنبه تیم سپاهان باید در ورزشگاه نقش جهان میزبان اولین دیدار خانگی خود در لیگ هفدهم باشد و در نهایت باید ببینیم مسئولان مربوطه چه تدابیری برای مشکلات حل نشده ی ورزشگاه نقش جهان و به خصوص این خاک دپو شده خواهند اندیشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر