فراخوان آژانس ادبی تماس برای دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب

آژانس ادبی تماس فراخوان دریافت اثر برای نمایشگاه کتاب فرانکفورت و بلگراد در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد.

فراخوان آژانس ادبی تماس برای دو نمایشگاه بین‌المللی کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، آژانس ادبی تماس در فراخوانی از ناشران ایرانی درخواست کرد تا آثار خود را برای معرفی در نمایشگاه‌های کتاب فرانکفورت و بلگراد در سال 2017 به این مرکز فرهنگی معرفی کنند.

در فراخوان این آژانس ادبی در این زمینه آمده است: آژانس ادبی تماس با تجربه حضور در نمایشگاه های خارج از کشور و عقد تفاهم نامه های مختلف با ناشرین خارجی امیدوار است مسیر تبادل امتیاز آثار(رایت) را بیش از گذشته هموار سازد و افتخار مشارکت در جهانی شدن ادبیات ایران  را کسب نماید.

بر اساس این فراخوان نویسندگان و ناشران برای این منظور باید فرم شرکت در انتخاب اثر را از تارنمای www.tamass.org/catalogue دریافت کنند

بر اساس این فراخوان شرایط کلی حضور آثار در کتالوگ این آژانس ادبی به شرح زیر معرفی شده است: 

کتابها مجوز چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند و امکان فروش حق نشر (رایت) آن‌ها به دیگر ناشران وجود داشته باشد، کتاب‌ها تألیفی باشند. (کتاب‌های منتشر شده به زبان‌های خارجی و کتاب‌های دو زبانه در اولویت هستند.)،  کتاب‌های داستان برگزیده جشنواره‌های ملی و یا بین‌المللی و نیز کتاب‌های قرار گرفته در فهرست خواندنی‌ها یا پویش های کتابخوانی در اولویت قرار دارند،  کتابها در دو گروه کودک و نوجوان- بزرگسال قابل بررسی است، از تاریخ آخرین چاپ کتاب، بیش از 5 سال نگذشته باشد.

بر اساس این فراخوان زمانبندی ارسال اثر برای حضور در این کتالوگ از تاریخ 5 لغایت 15 مردادماه 96 اعلام شده است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر