ماهان شبکه ایرانیان

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر تاکید کرد:

ضرورت موضع گیری سازمانهای مختلف در برابر وحشی گری رژیم صهیونیستی

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با صدور بیانیه ای بر ضرورت موضع گیری سازمانهای مختلف در برابر وحشی گری رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

ضرورت موضع گیری سازمانهای مختلف در برابر وحشی گری رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور بیانیه‌ای خواستار موضع‌گیری سریع و صریح نهادها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نسبت به وضعیت فلسطین و همچنین صدور دستور و انجام اقدامات جدیِ لازم برای کمک به ملت مظلوم این کشور شد.

در این بیانیه آمده است: درود و سلام بر زنان و مردانی که غیرتمندانه در برابر رژیم غاصب و ستمگر اسرائیل ایستاده‌اند و علم انتفاضه را در دست گرفته‌اند. انتفاضه سوم که طی حدود دو سال گذشته به ترتیب از مراحل عملیات شهادت طلبانه با سلاح سرد و به وسیله اتومبیل عبور کرده و اکنون پس از شهادت حدود 300 تن فلسطینی وارد فاز مسلحانه شده، پیامدهایی را با خود به همراه داشته است.

این بیانیه می افزاید: خروج حماس و جهاد اسلامی از انزوا، افزایش نارضایتی از محمود عباس و تعلیق انتخابات شهرداری‌ها، اعتصاب اسرا و پیروزی اراده‌های آنان بر صهیونیست‌ها، آشفتگی و ناکارآمدی در اردوگاه صهیونیست ها و ظهور نسل «پسا اسلو» در میان جوانان فلسطینی از مهم ترین نتایج و تبعات انتفاضه است. امروز پیام مبارزات این مردم بیش از پیش به گوش جهانیان رسیده است و رژیم منحوس صهیونسیتی را در نظر همگان خوار و ذلیل کرده است. امت واحده‌ مسلمان نیز با اراده‌ ملت مظلوم فلسطین تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و بازستاندن فلسطین از نهر تا بحر از دستان این رژیم سفاک در کنارشان ایستاده است و لحظه‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم غاصب صهیونیستی که چند صباحی دیگر به پایان حیات وحشیانه‌اش نمانده، برای ادامه‌ی حیات دست به هر اقدامی زده و می‌زند. او آنچه در کمتر از بیست و پنج سال آینده رخ خواهد داد را به خوبی می‌بیند و برای عملی نشدن آن از انجام هر عمل وقیحانه و بزدلانه‌ای فروگذار نخواهد بود. در همین راستا اقدامات اخیر گرگ صفتان رژیم اشغالگر سرزمین قدس در شهادت چند مظلوم فلسطینی و بازداشت ها و محدودیت های گسترده قلب جهانیان را به درد آورده است.

این بیانیه می افزید: این اقدام ددمنشانه و وحشیانه‌ بار دیگر این رژیم بی‌هویت را در مقابل جهانیان خوار و ذلیل کرد و باعث شد تا مسئولین کشورهای مختلف از جمله قطر، مصر، ترکیه و لبنان این اقدام را محکوم کنند و پس از آن نیز ملت‌های آزادی‌خواه در سراسر جهان از یمن، لبنان، اردن، قطر، سودان، مالزی، اندونزی، تونس، بحرین، کویت، سودان و الجزایر تا ترکیه، لندن، نیویورک و برلین در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و در روز جمعه خشم به پا خیزند و انزجار خود را از این رژیم منحوس به گوش جهانیان برسانند.

این بیانیه تصریح کرده است: در این میان اما شاهد سکوت سنگین اکثریت قریب به اتفاق دستگاه‌های مربوطه کشور جمهوری اسلامی ایران که همیشه در نوک پیکان آزادی‌خواهی و مبارزه با استکبار قرار داشته است، بودیم. این عدم واکنش سریع و صریح فقط به دستگاه دیپلماسی منحصر نشد بلکه در خطبه‌های نماز جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهاد های انقلابی مدعی هم هیچ کلام انقلابی و عملی در مسئله وحدت آفرین فلسطین جاری نبود.

در ادامه تاکید شد: متاسفانه بعد از یوم النکبه و ماجرای اعتصاب غذای اسیران فلسطینی، این بار سوم است که کل جهان اسلام و در برخی موارد حتی مردم آزادی خواه غیرمسلمان به حرکت درآمده اند اما از ایران اسلامی اعم از دولت، ملت، تشکلها، اتحادیه ها و سازمان های مختلف از جمله دفتر ریاست محترم جمهور، سازمان تبلیغات اسلامی، اتحادیه بین المللی امت واحده، ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت، رادیو تلوزیون های اسلامی، مجمع تقریب، مجمع بیداری اسلامی و جمعیت دفاع از ملت فلسطین صدای رسایی طنین انداز نمی‌شود و از سوی مسئولین نهاد های مهمی مثل وزارت امور خارجه، مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پس از گذشت چندین و چند روز موضع گیری صورت می‌گیرد که گویی نهاد های انقلابی برخلاف مشی و سخنان صریح امام خمینی، رهبر مستضعفین و مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان، مساله فلسطین دیگر اولویت نهادهای انقلابی نیست و این شاهدی بر اختلال دستگاه های مرکزی است.

در ادامه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن آنکه خواهان موضع‌گیری سریع و صریح نسبت به این اتفاقات و محکوم نمودن آن وقایع توسط نهاد، سازمان ها و وزارتخانه‌های ذی‌ربط و همچنین صدور دستور و انجام اقدامات جدیِ لازم برای ملت مظلوم فلسطین است و منتظر پاسخ هر چه سریعتر آن خواهد ماند، اقدامات رژیم صهیونسیتی در محدودیت و ممنوعیت ورود مردم به مسجدالاقصی، خسارت زدن به این قبله‌ی اول مسلمین جهان، کار گذاشتن گیت‌های ورودی منتهی به آن، بازداشت‌های گسترده این رژیم منحوس و نامشروع که در مقابل خواست ملت مظلوم فلسطین برای بیرون راندن آن رژیم منحوس است و شهادت چندین نفر از فلسطینیان را به شدت محکوم می‌کند و هر آنچه را که در توانش باشد در حمایت از خواست آن ملت مظلوم و انتفاضه‌ی غیرتمندانه‌شان انجام خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان