یک مسئول اعلام کرد:

پیوند صنعت و دانشگاه در تولیدات صنعتی

ایده ها و طرح های نفرات اول تا سوم نخبگان دانشگاهی در زمینه طراحی صنعتی، معرفی شد.

پیوند صنعت و دانشگاه در تولیدات صنعتی

به گزارش خبرنگار مهر، در تفاهمی مشترک که میان بخش خصوصی و دانشگاه تهران انجام شده، طرح ها و ایده های نخبگان دانشگاهی در زمینه طراحی صنعتی دستگیره درب منازل و کابینت آشپزخانه، از سوی هیات داوران متشکل از اساتید معماری و طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران انتخاب شدند.

فرشاد طاهری، در این مراسم گفت: مانند سال های گذشته و براساس تفاهم صورت گرفته، دانشجویانی که طرح پیشنهادیشان در این رقابت مورد پذیرش واقع شده، ضمن جذب به بازار کار، در پروژه های تعریف شده ادامه همکاری داده و قادر خواهند بود که طرح های پیشنهادی خود را به تولید انبوه برسانند.

وی خاطرنشان کرد: تیمی از طراحان وجود دارند که به صورت تمام وقت بر موضوع دیزاین و طرح ها و ایده هایی که منحصر به فرد و مطابق با نیاز بازار ایران است متمرکز شده اند و در حال فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: در فضای کسب و کار کشور مشکلات متعددی وجود دارد که بخشی از آن مالی ، اقتصادی و بازاریابی است و یکی از نکات مهمی که ما در این فضای کسب و کار برای تولید متفاوت در نظر گرفته ایم طراحی ها و ارائه محصولاتی متفاوت تر از چیزی است که تا کنون در بازار وجود داشته است.

طاهری گفت: دانشجویانی که در دوره های قبل در این رقابت طراحی شرکت کرده اند، تاثیر دیزاین و طراحی‌های خود را در تولید دیده اند و هدف و وظیفه ما این است که تفاوت های لازم را در طراحی صنعتی تولید یراق آلات درب ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه ما در ابتدای راه هستیم گفت: درصدد هستیم تا سال 1400 در صنعت ساختمان تحول بزرگی را ایجاد کنیم تا زندگی مردم متفاوت تر از شرایط کنونی باشد؛ به گونه ای که محصولاتی کیفی با قیمتی 50 تا 60 درصد پایین تر از قیمتی که در حال حاضر در کالاهای مشابه وجود دارد به بازار عرضه شود.

بهبود نظام توزیع راهکار کاهش قیمت تمام شده تولید

طاهری با اشاره به اینکه بهبود نظام توزیع در عرضه کالا یکی از مهمترین عواملی است که در اجرای این طرح موجب کاهش قیمت می شود ،عنوان کرد: راحتی و افزایش کیفیت در لوازم خانگی که در این طرح پیش بینی شده است ، مهمترین هدف این طرح صنعتی خواهد بود؛ بر این اساس تمامی اجزا و نیروی انسانی فعال شرکت سهم مشترکی در تحقق این هدف مهم خواهند داشت و ما نیز وظیفه داریم همه با هم تلاش کنیم تا برای ساختن زندگی متفاوت تر و راحت تر برای مردم به ویژه در بحث دیزاین و طراحی لوازم منزل قدمهای مثبتی برداشته شود.

فرشاد طاهری تصریح کرد: در اهداف بلندمدت برای ارائه محصولات در بازار ایران از ایده ها و طرح های برتر دانشگاهی در رقابتهایی که به این منظور در آینده برگزار می شود ، نیز استفاده خواهیم کرد. ما به دیزاین به عنوان یک مزیت رقابتی نگاه می کند و اقدامی که ما تا کنون انجام داده ایم موج نخست این فعالیت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر