اتحاد ملی و انسجام شرط اولیه برای جهاد اقتصادی است

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: گله ها را می شود زیر سقف انتقاد صمیمانه و سازنده به راحتی حل کرد و برخی را مشفقانه زیر سقف رسانه ها با دلسوزی مطرح و به دنبال راه حل ها رفت.
حبیب الله عسگراولادی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که اتحاد ملی و انسجام اسلامی می تواند شرط اولیه برای جهاد اقتصادی باشد، گفت: معنای اتحاد و انسجام این نیست که کسی از کسی انتقاد نکند و باب انتقاد بسته باشد بلکه فرآیند نقد باید نهایتا به اصلاح و رفع نواقص و ایرادات منجر شود نه این که به تنش و درگیری منجر شود ضمن این که گله ها را می شود زیر سقف انتقاد صمیمانه و سازنده به راحتی حل کرد و برخی را مشفقانه زیر سقف رسانه ها با دلسوزی مطرح و به دنبال راه حل ها رفت.
وی افزود: محصول کار ما در امر جهاد اقتصادی باید منجر به تولید ثروت، رفاه و رونق برای محرومین و مستضعفین و نهایتا کارآمدی هرچه بیشتر نظام شود. مسلمانان جهان نیز باید در نگرش خود به جمهوری اسلامی به یک الگوی ایده آل برسند و همین جاذبه منجر به صدور انقلاب خواهد شد.
عسگراولادی هم چنین درباره بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به استعداد نسل جوان خاطرنشان کرد: نسل جوان اکنون مدیریت آزمایشگاه ها و مراکز علمی را به عهده گرفته است و اکثر دانشمندان ما جوان و مامور هستند تا پایان برنامه چشم انداز بیست ساله، جمهوری اسلامی را به جایگاه اول منطقه برسانند.
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: بحمدالله از هم اکنون در برخی رشته های علمی، ایران در میان 10 کشور بزرگ جهان دیده می شود و ما به آینده جوانان کشور بسیار امید داریم و پیشرفت کشور را مدیون مجاهدات جوانان ولایت مدار هستیم.عسگراولادی در پایان تاکید کرد: جوانان نسل اول و دوم انقلاب به وظایف دینی و انقلابی خود عمدتا عمل کردند و امروز جوانان نسل سوم همه جا می درخشند و امیدواریم ان شاءالله در جهاد اقتصادی هم همان درخشش را داشته باشند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان