ماهان شبکه ایرانیان

فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مسئول واحد فرهنگی اداره کار و امور اجتماعی همدان گفت: باید فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت الاسلام سیدحسن ملیحی ظهر امروز در مراسم روز کارگر در ملایر با اشاره به نامگذاری سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: نامگذاری سال ها بیانگر این است که "ما می توانیم " و پیشرفت جامعه در گرو این "توانستن " است.
وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، حتی برای کوچکترین وسایل و امکانات نیز به خارج وابسته بودیم اما به برکت انقلاب به پیشرفت های روزافزونی رسیده ایم.
مسئول واحد فرهنگی اداره کار و امور اجتماعی همدان با اشاره به جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام گفت: همه ما وظیفه داریم در چارچوبی که کار می کنیم به خوبی وظایف خود را انجام دهیم و کار ما باید دینی باشد.
وی به اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: اگر کارگر ما در جامعه درست کار نمی کند برای این است که فرهنگ کار در جامعه درست نهادینه نشده است.
ملیحی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن افزود: دشمن از تمام راه ها از جمله جنگ، تحریم و... به مقابله با ملت ها برخاسته اما در همه آنها شکست خورده و امروز از راه تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به جامعه جوان است.
وی تصریح کرد: در برخی موارد دشمن از طریق مواد مخدر و تمرکز بر روی اشاعه فساد بر روی ما نفوذ کرده که برای مقابله با آن باید راه مقابله با شبیخون فرهنگی را پیدا کرده و به مبارزه با دشمن برخاست.
مسئول واحد فرهنگی کار و امور اجتماعی همدان ابراز داشت: روحانیون و مسئولان باید در این راه گام بردارند و فرهنگ عمومی کار را در جامعه تبلیغ کرده تا مشکلات جامعه حل شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم حمایت از ولایت افزود: دشمن می خواهد با حذف ولایت فقیه بر کشور تسلط یابد ولی تبعیت مردم از ولی فقیه و وحدت آنها مانع از دستیابی به این هدف شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان