طرز تهیه‌ی ماسک‌های صورت برای تمامی پوست‌ها

برخی از افراد هیچ علاقه‌ای به پول خرج کردن برای درمان‌های زیبایی ندارند، اما واقعاً علاقه‌مندند تا خودشان ماسک‌های خانگی را در منزل تهیه کنند

برخی از افراد هیچ علاقه‌ای به پول خرج کردن برای درمان‌های زیبایی ندارند، اما واقعاً علاقه‌مندند تا خودشان ماسک‌های خانگی را در منزل تهیه کنند. بسیاری از آن‌ها حتی ترکیبات زیادی را امتحان کرده‌اند و ازاین‌رو به مهارت‌های بالایی دست یافته‌اند به‌طوری‌که حتی می‌توانند سالن زیبایی خود را راه‌اندازی کنند. مزیت ماسک‌های خانگی این افراد عدم استفاده از مواد شیمیایی خطرناک در محصولات زیبایی‌شان است. محصولات دست سازی که این افراد تهیه می‌کنند، طبیعی و ارزان‌قیمت هستند. ماده‌ی اصلی این محصولات لیمو، عسل، ماست و دیگر مواد طبیعی است. با بنیتا همراه شوید تا انواع ماسک‌هایی که می‌توان با مواد طبیعی در خانه تهیه کرد را ببینیم.

ماسکی برای مقابله با جوش

میدانیم که شما قرار نیست برای همیشه جوش‌های خود را فشار دهید. برخی اوقات وسوسه نشدن برای این کار بسیار سخت است؛ اما سخت نگیرید و بدون اتکا به محصولات و کرم‌های شیمیایی از شر جوش‌های خود خلاص شوید. باید به شما بگویم اگر در منزل زردچوبه دارید برای ساختن ماسکی موثر نصفی از راه را رفته‌اید.

 

ماسک‌های لایه‌بردار صورت

هیچ‌چیز ما را خوشحال‌تر از داشتن یک پوست نرم به هنگام شستن صورت در صبحگاه نمی‌کند. پوست صورت در انتهای روز به خاطر آلودگی‌های موجود و استرس زندگی، شادابی خود را از دست می‌دهد. ماسک‌های لایه‌بردار حاوی چای سیاه و عسل به شما برای داشتن پوستی شفاف کمک می‌کنند.

 

ماسک لایه‌بردار صورت برای پوست‌های حساس

اگر دارای پوستی حساس هستید، اما همچنان به اثرات نرم‌کننده‌ی یک لایه‌بردار خوب علاقه دارید، این ماسک مخصوص شماست. به‌آرامی پوست خود را با مخلوطی از ماست، روغن نارگیل، لیمو و عسل ماساژ دهید.

 

ماسک شاداب کننده صورت

بلغور، ماست و عسل می‌توانند در قالب یک صبحانه‌ی لذیذ استفاده شوند؛ اما می‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک ماسک شاداب کننده‌ی پوست هم استفاده کرد. این ماسک سبب کاهش التهاب و قرمزی پوست شده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

 

ماسک شفادهنده‌ی صورت

عسل طبیعی دشمن باکتری و میکروب بوده و صورت را از آن‌ها پاک می‌سازد. در همین حال روغن نارگیل هم یک مرطوب‌کننده‌ی مشهور است که می‌تواند به پوست احساس نرمی و طراوت در تمام روز را بدهد. هر دختری از این ماسک علاوه بر صورت، برای موهای خود هم استفاده می‌کند.

 

ماسک روشن‌کننده‌ی صورت

ممکن است شخصیت شما بسیار فعال و پویا باشد، اما این شخصیت نمی‌تواند درخشان بودن پوست صورت شما را تضمین کند. ظاهر خود را با استفاده از این محصول خانگی و روشن‌کننده جلا دهید. پاپایا، عسل و سفیده‌ی تخم‌مرغ تمام چیزهایی هستند که به نورانی شدن پوست شما کمک می‌کنند. این ماسک را هم تجربه کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان