استفاده مناسب از ظرفیت ها آغاز جهاد اقتصادی است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر از ظرفیت هایی که در اختیار است درست استفاده شود توانسته ایم به جهاد اقتصادی بپردازیم.
سیدامیر حسین قاضی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه خراسان رضوی یکی از استان های بزرگ و مولد کشور است، اظهار داشت: این استان همواره در بخش های مختلف اقتصادی همچون صنعت، خدمات و کشاورزی در کشور دارای رتبه بوده و در بحث زیارت هم حرف نخست را در کشور می زند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تصریح کرد: باید سعی کرد تا با استفاده از نیروی انسانی موجود و فنآوری های جدید برای افزایش تولیدات ارزان و با کیفیت گام برداشت.
وی اظهار داشت: این مسئله می تواند نخستین گام برای آغاز جهاد اقتصادی باشد.
وی تصریح کرد: به مردم استان توصیه می شود که هزینه های خود را کنترل کنند و از اصراف و زیاده خواهی بپرهیزند.
قاضی زاده با اشاره به اینکه صرفه جویی در هزینه ها در کنار کار بیشتر می تواند نشانه ای از جهاد اقتصادی باشد، گفت: کار بیشتر که نتیجه آن تولید بیشتر است می تواند کشور را در مسیر رشد اقتصادی قرار دهد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مدیریت آب در بخش کشاورزی را از مهم ترین وظایف استان در سال جهاد اقتصادی دانست و افزود: با توجه به وضعیت خاصی که استان خراسان رضوی در بخش تامین آب دارد مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی می تواند سبب افزایش سفره های آب زیرزمینی شود .
قاضی زاده گفت: دستگاه های مختلف باید برنامه های خود را برای جهاد اقتصادی ارائه کنند و این برنامه ها باید از پایین ترین قسمت یک سازمان که همان بخش ها هستند، آغاز شود.وی با اشاره به برنامه های دولت در سال جاری گفت: امسال دولت به دنبال اصلاح سیستم بانکی، بیمه و افزایش اشتغال است و مجلس باید کمک کند تا دولت به اهداف خود در این سال دست یابد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان