وحید طالب‌لو: دیگر از فوتبال لذت نمی‌بریم/ این داربی جذاب می‌شود

وحید طالب‌لو می‌گوید بعضی اتفاقات باعث شده که دیگر کسی از فوتبال لذت نبرد.

وحید طالب‌لو: دیگر از فوتبال لذت نمی‌بریم/ این داربی جذاب می‌شود

دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی پایتخت خاطرنشان کرد: امیدوارم هر دو تیم بازی جذابی را ارائه دهند، با این حال تنها مسئله‌ای که در فوتبال ایران مشکل ساز شده، لذت نبردن از فوتبال است.
وی ادامه داد: بازیکنان، مربیان و هواداران ما هیچ لذتی از فوتبال نمی‌برند. باید از این لحظاتی  که در فوتبال رخ می‌دهد لذت ببریم ولی عدم وجود چنین حسی باعث شده که ذهن همه افراد در خصوص فوتبال منفی شده باشد.
طالب لو اضافه کرد: پیش بینی نتیجه این دیدار سخت است، از طرفی استقلال توانسته در آسیا به مرحله گروهی صعود کند که این موضوع افتخار بزرگی برای فوتبال ایران به حساب می‌آید، از طرف دیگر پرسپولیس هم در هفته گذشته تراکتورسازی مدعی را شکست داد. هر دوتیم در شرایط خوبی به سر می‌برند و قطعا بازی خوب و تماشاگرپسندی را از دوتیم شاهد خواهیم بود.
وی همچنین درباره پیروزی تیمش مقابل پدیده در مشهد اظهار کرد: با توجه به نتایجی که دو تیم در این چند هفته بدست آورده بودند، حساسیت این دیدار زیاد شده بود و دو تیم به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند.
طالب لو اضافه کرد: پیروزی  تلخی را بدست آوردیم، مصدومیت مهرداد طهماسبی برای ما ناراحت کننده بود و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد و بتواند بدون مشکل در کنار تیم حضور داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر