عکس کابینت آشپزخانه، این ۲۰ مدل را از شرکت های ایرانی بخواهید!

دکوراسیون آشپزخانه: یکی از مهم ترین فضاها برای دکوراسیون داخلی هر خانه، آشپزخانه است. آشپزخانه محلی است که هر یک از افراد خانواده زمان زیادی را در آن سپری می کنند

دکوراسیون آشپزخانهیکی از مهم ترین فضاها برای دکوراسیون داخلی هر خانه، آشپزخانه است. آشپزخانه محلی است که هر یک از افراد خانواده زمان زیادی را در آن سپری می کنند. یکی از مهم ترین مسائل برای زیبایی آشپزخانه استفاده از کابینت است. کابینت ها در طرح ها و رنگ ها و جنس های مختلفی ساخته شده اند و دست ما برای انتخاب باز است. امروز در چیدانه می خواهیم به تماشای تعدادی عکس کابینت آشپزخانه بنشینیم. عکس هایی که ایده های زیادی برای دکوراسیون آشپزخانه به ما می دهند. با ما باشید.

کابینت آشپزخانه: های گلاس

کابینت های گلاس کابینتی بسیار پرطرفدار است که امروزه در اکثر خانه های ایرانی از این نوع کابینت استفاده می شود. این کابینت دارای روکشی براق است که در رنگ های مختلف و گاهی با طرح های جذاب به بازار عرضه می شود.

کابینت آشپزخانه: ام دی اف

این نوع کابینت به علت گستردگی زیاد و آشنایی اکثر ما ایرانی ها با آن، نیاز به معرفی ندارد. کابینتی چوبی که چوب های آن از جنس ام دی اف است و دارای روکش های مختلف است. در زیر تعدادی عکس کابینت آشپزخانه ام دی اف را می بینیم.

کابینت آشپزخانه: ممبران

برخی از افراد به طرح ها و نقش های کلاسیک علاقه زیادی دارند و می خواهند این نقوش در تمام خانه دیده شود. برای این افراد استفاده از کابینت ممبران در آشپزخانه پیشنهاد می شود. کابینتی کلاسیک که دارای نقوش خاص است.

شما همراهان عزیز چیدانه می توانید برای دیدن نمونه های بیشتر عکس کابینت آشپزخانه و نمونه طراحی های داخلی آشپزخانه به بخش عکس های آشپزخانه در گالری عکس چیدانه سر بزنید.

نویسنده: معین قوی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان