ماهان شبکه ایرانیان

بسته بندی نامناسب دشمن تولید داخلی است

عضوکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات بابیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی در هر استانی پدیده مثبتی است، گفت: بسته بندی نامناسب دشمن تولید داخلی به شمار می آید.
جعفر قادری با بیان این مطلب افزود: بسته بندی تولیدات داخلی زیرمجموعه و تابعی از دانش و اقتصاد بسیار گسترده تری به نام بازاریابی است، زیرا یکی از ابزارهای بسیار کارآمد در بازار جهانی و رقابت حمایت از خودکفایی ملی درامر تولید است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ریسندگی، فلزکاری، خاتم کاری، قالی، حصیر، منبت کاری، کنده کاری، ظروف سفالی، نمد، خراطی، چرم، سنگ تراشی، شیشه گری، خرما، انجیر، آبلیمو، مسقطی، گلیم، انواع ترش جات، عرقیات، انجیر، زعفران، انار و خرما از سوغات با کیفیت شهرشیراز به شمار می آیند که متاسفانه به علت نبود بسته بندی مناسب هم اکنون جایگاه حقیقی خود در بازار جهانی بدست نیاورده اند.
وی ادامه داد: اولین گام برای حل این مشکلات، ایجاد عزم ملی در کشور برای اجرای طرح مدیریت صحیح واردات به منظور حمایت هدفمند از تولید داخلی است.
قادری افزود: با افزایش تولیدات داخلی و بهینه شدن کیفیت بسته بندی این کالاها، قطعا تمایل عمومی مصرف کنندگان در بازار جهانی برای استفاده از کالاهای ایرانی افزایش می یابد.
نماینده شیراز تصریح کرد: تمام کسانی که به هر نحوی مرتبط با تولید هستند مسیر را برای صنعتی شدن بسته بندی باز کنند تا تولید به عزتی که باید در اقتصاد کشور داشته باشد برسد و بر این اساس بتوانیم به اهدافی درامر توسعه اقتصاد در کشور داریم برسیم.
عضو کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس، یاد آور شد: دولت بایک برنامه ریزی کاربردی بسترهای توسعه سوغات های محلی را بنحو مطلوبی فراهم کند، این امر مو جب می شود برای افراد بسیاری در کشور اشتغال ایجاد شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان