ماهان شبکه ایرانیان

از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی صورت گرفت؛

محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
(سبحان الذی اسری بعبده لیلاً من المسجد الحرام الی المسجدالاقصی الذی بارکنا حوله ...)

در شرایطی که کشورهای منطقه غرب آسیا در آتش افراط‌گری و جهل و حقد می‌سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم مظلوم و بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین را مورد حملات بی‌رحمانه خود قرار داده است.

اقدامات تجاوزگرانه و جنایات جدید رژیم صهیونیستی در بسته شدن مسجدالاقصی که پس از عملیات شهادت‌طلبانه سه تن از جوانان فلسطینی در 14 جولای 2017 میلادی شکل گرفت، بیانگر وحشت و هراس اشغالگران از شکل‌گیری انتفاضه جدید است.

رژیم صهیونیستی با قرار دادن درب‌های بزرگ در مقابل مسجدالاقصی و ممانعت از ورود فلسطینیان، نشان داد که برای نهایی کردن طرح‌های خود درباره مسجدالاقصی و بیت‌المقدس شتاب گرفته‌ است. این شتاب از آن جهت است که جهان اسلام در یک نوع انفعال شدید نسبت به فلسطین و تحولات این سرزمین مقدس و حرم‌ شریف قدس قرار دارد و دولت‌های عربی مدعی نیز در چارچوب همراهی با رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام فعالیت می‌کنند.

قرار دادن درب‌های بزرگ در مقابل مسجدالاقصی و تغییر در شکل و ظاهر تاریخی این مسجد از موارد مهمی است که نهادهای بین‌المللی باید با آن مبارزه نمایند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ضمن ابراز همدردی با مردم بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین، و محکوم کردن این جنایات، اعلام می‌نماید؛ حمایت از مبارزات آزادی‌بخش ملت فلسطین اقدامی است که مبتنی بر اصول انسانی و قواعد بین‌المللی و اعلامیه حقوق بشر سازمان ملل متحد است و بر این اساس همه دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی و جوامع مدنی می‌بایست برای تحقق حقوق تضییع شده ملت فلسطین در کنار این ملت قرار گیرند.

این اقدام رژیم صهیونیستی با قوانین، کنوانسیون‌های بین‌المللی ارزش‌های انسانی مغایرت داشته و ناقض آشکار همه قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی است و از مجامع و نهادهای بین‌المللی انتظار ‌می‌رود عوامل آن را به دلیل زیر پا گذاشتن مقررات بین‌المللی و بدیهی‌ترین حقوق بشری مورد تعقیب و محاکمه فوری قرار دهند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان