ماهان شبکه ایرانیان

لیزر بدون محدودیت سنی

امروزه از لیزرهای خاص برای از بین بردن موهای زاید تمام بدن (نه فقط صورت) با موفقیت و سرعت عمل زیاد و حداقل عوارض استفاده می‌شود و انواع مختلف لیزر با طول موج‌های متفاوت برای از بین بردن موها با رنگ‌های روشن تا سیاه در دسترس است

لیزر بدون محدودیت سنی
امروزه از لیزرهای خاص برای از بین بردن موهای زاید تمام بدن (نه فقط صورت) با موفقیت و سرعت عمل زیاد و حداقل عوارض استفاده می‌شود و انواع مختلف لیزر با طول موج‌های متفاوت برای از بین بردن موها با رنگ‌های روشن تا سیاه در دسترس است.
نحوه کار لیزرها در از بین بردن موها این‌طور است که ابتدا باید موها تراشیده شوند و نباید از موم برای از بین بردن موها استفاده کرد زیرا با به کار بردن موم‌ها بافت هدف که مو است از بین می‌رود. سپس فرد متخصص و آگاه به لیزر با یا بدون واسطه ژل شفاف‌کننده موها را تحت تابش نور قرار می‌دهد. بافت هدف در این روش قسمت بالج مو (منطقه‌ای از مو که حد فاصل اتصال غده چربی و عضله راست کننده مو قرار دارد) و رنگدانه‌های مو است. منطقه بالج برای ترمیم و رشد مجدد مو خیلی مهم است.
در اوایل مرحله رشد مو (آناژن) سلول‌های سازنده بالج به سطح نزدیک‌تر هستند و سلول‌ها حداکثر سنتزکراتین را دارند و موها در این مرحله حساس‌ترند. رنگدانه مو خیلی مهم است و سبب جذب نور لیزر می‌شود، بنابراین موهایی بیشتر مورد هدف نور لیزر قرار می‌گیرند که در مرحله رشد (آناژن) و حاوی رنگدانه فراوان باشند. با این توضیح‌ها متوجه می‌شوید که محدودیت سنی برای کاربرد لیزر در از بین بردن موهای زاید وجود ندارد ولی وقتی مو خاکستری شد به دلیل جذب نشدن نور لیزر دیگر استفاده از آن اثری ندارد. لیزر کردن در این شرایط به عبارتی پول هدر دادن و اتلاف وقت است.
استفاده از لیزر مانند الکترولیز دردناک نیست و لیزر با از بین بردن موها در سطح وسیع، بی‌درد و با سرعت عمل خوب می‌تواند برای موهای نواحی دست‌ها، پاها، سینه، پشت و سایر مناطق مفید باشد. ضمنا عوارض مهمی مشاهده نمی‌شود و امکان دارد قرمزی گذرا که در عرض چند روز برطرف می‌شود، به وجود آید که این مساله یعنی بروز عوارض با سیستم لیزری مناسب و کاربرد توسط متخصص مرتبط که در صورت دقت شما به این دو نکته مهم عارضه یا به جا گذاشتن اسکار تقریبا منتفی است. تنها مراقبت از چشم‌ها با استفاده از عینک مخصوص هر نوع لیزر در از بین بردن موهای زاید الزامی است.
منبع:www.salamat.com
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان