حمایت از تولید ملی در گرو رشد بیمه

رشد اقتصادی و سرعت بخشیدن به مسیری که به چشم انداز 1404 می رسد به عنوان اولویت مهم تمامی بخش های کشور است و نامگذاری امسال نیز در همین راستا صورت گرفته است.
مسعود بادین، معاون فنی بیمه دی با بیان این مطلب به بیمه آنلاین اظهار کرد: صنعت بیمه یکی از بازوان قدرتمند اقتصاد کشور به شمار می رود و بطور حتم می تواند نقش مهمی در این خصوص ایفا کند.
وی افزود: با تقویت بیمه های اتکایی داخلی، تحریم های اقتصادی که سعی در ایجاد فشار بر بیمه های اتکایی را داشت، بی اثر واقع شد و سعی خواهیم داشت در جلساتی که پس از تعطیلات نوروز برگزار می شود، دستورالعمل هایی مورد توجه قرار گیرد که بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی تحقق یابد.
بادین در ادامه اظهار کرد: بیمه ضامن آرامش و آسایش در جامعه است و برای رشد اقتصاد و صنعت داخلی باید تمامی فاکتورها و عوامل تاثیرگذار مورد بررسی قرار گیرند و زمانی رشد اقتصادی با آرامش پیش می رود که نیروهای کار از کارگر و مهندسین و همچنین تجهیزات فنی نیز مورد حمایت بیمه قرار گیرند. کارگر و مهندس و بطور کلی صنعتگری که آسایش داشته باشد و بیمه در تمامی گرایش ها  اعم از درمان، عمر و حوادث در زندگی آن جاری باشد، تمامی فکر و خلاقیت خود را صرف حرفه خود خواهد کرد.
معاون فنی بیمه دی تصریح کرد: بیمه دارای گرایش های متعددی است که هر کدام از آنها می تواند در راستای کمک به رشد اقتصادی کشور موثر باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان