ماهان شبکه ایرانیان

رحمان احمدی: پدیده ای‌ها فقط زیر توپ زدند

رحمان احمدی دروازه بان پیکان از تساوی در بازی اول مقابل پدیده ناراضی است .&#۱۶۰;

رحمان احمدی: پدیده ای‌ها فقط زیر توپ زدند

به گزارش "ورزش سه "، گلر پیکان در مورد تساوی تیم مقابل پدیده گفت: شرایط همیشه در هفته های ابتدایی لیگ به گونه ای است که نمی توان انتظار کیفیت بالایی را از تیم ها داشت. رحمان احمدی با تمجید از عملکرد هم تیمی هایش در دیدار هفته اول تصریح کرد: همه دیدند که ما تیم برتر میدان بودیم و تمام طول بازی بر همه نقاط زمین اشراف داشتیم. بازی به طور کامل در اختیار ما بود و بازیکنان ما کیفیت بالایی از خودشان به نمایش گذاشتند.


وی افزود: حریف روی اشتباه خط دفاعی ما به گل زودهنگام دست یافت و بعد از گل به لاک دفاعی فرو رفت. آنها به ارائه بازی بسته روی آوردند و فقط زیر توپ می زدند. و این کار را برای ما سخت کرده بود.


احمدی با انتقاد از بازی تاخیری پدیده ای ها گفت: آنها در هر دو نیمه از هر فرصتی برای اتلاف وقت بازی استفاده می کردند و با این کار سعی داشتند سرعت بازی را از ما بگیرند. اما هافبک های ما میانه میدان را در اختیار داشتند و اگر کمی خوش شانس بودیم قطعا با دست پر از زمین خارج می شدیم. 


وی ادامه داد: در یک صحنه هم داور می توانست خطای مدافع پدیده روی مهدی آقاخان را پنالتی بگیرد که اینطور نشد. عدم دقت بازیکنان ما نیز در زدن ضربات آخر مزید بر علت شد تا برنده بازی نباشیم.


احمدی درباره درگیری لفظی اش در دقایق پایانی بازی با خلعتبری گفت: چیز خاصی نبود و این برخوردها کاملا طبیعی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان