ماهان شبکه ایرانیان

۲۰ مدل بستن و تزئین موی دختر‌ها با تزئینات ساده (قسمت دوم)

۱۱. روبان پیچیده‌شده با دم خرگوشی‌ها

مو11. روبان پیچیده‌شده با دم خرگوشی‌ها

این یک مدل تأثیر گذار و زیباست که تقریباً با هر کس با هر مهارتی قادر به انجام دادن کامل آن است. مو‌ها را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و در طرفین و بالای سر ساده ببندید و سپس روبان را از بالا تا پایین کامل به دور آن بپیچید و در پایین ببندید. چه کسی تصورش را می‌کند که مدلی با این سادگی بتواند زیبا و ماهرانه جلوه کند؟

بافت مو12. روبان بافته شده با مو

اگر می‌توانید این مدل را تصور کنید، مطمئن باشید قادر به بافتن آن هم خواهید بود. جدا کردن زیگ زاگی، بافت‌های ضخیم و روبان‌های بافته شده با مو همه قسمت‌هایی از این مدل شیک هستند. روبان‌های قرمز پیچیده‌شده در موهای بافته‌شده آن را به شکل یک خوشه زیبا شبیه می‌کنند. وقتی نتیجه‌ای به این زیبایی خواهد داشت، پس ارزش وقت و زحمتی که بابتش می‌کشید را دارد.

بافت مو13. بافت‌هایی به شکل مار

اگر موهای خیلی بلندی دارید و می‌خواهید کم‌تر و کوتاه‌تر به نظر برسند این مدل کاملاً مناسب شما است. بافت‌ها از روی سر پایین می‌روند و با یک چرخش در پایین سر به سمت بالا بر‌می‌گردند و در طرفین سر به شکل دم اسبی بسته می‌شوند. این بافت با دم‌اسبی‌هایش ضخامت و بلندی موهای شما را زیبا و برازنده نشان می‌دهند.

بافت مو

14. دم‌اسبی متصل به بافت با پیچاندن مو به شکل زنجیری

این هم مدل مناسب دیگری برای موهای ضخیم و پرپشت است. با پیچاندن مو روی سرتان از جلو و طرفین سر به سمت عقب، آن را زیبا جلوه دهید. بافت زنجیری را با قسمت کردن هر دم اسبی به دو تکه شروع کنید. هر تکه را مجدداً به دو قسمت تقسیم کرده و به هم بپیچانید. می‌توانید این کار را تکرار کنید و بافت‌های در هم پیچیده را باز با همین روش یکی کنید. یا حتی مانند شکل سه تکه زنجیره‌ای که هر کدام دوبار در هم می‌پیچند داشته باشید تا بافت‌های دوقلوی زیبا و دوست داشتنی با فرمی پیچیده به دست بیاید. زیبا و سرگرم کننده.

بافت15. بافت گوجه‌ای دوبل

به این مدل فوق العاده نگاهی بیندازید که بافت و مدل گوجه‌ای را با هم ترکیب کرده است. هر چه مو‌های ضخیم و پری داشته باشید این مدل تپل برای موهای شما مناسب‌تر است. زیبایی کش‌های توپی شکل دور گوجه‌ای‌های مو زیبایی آن را بیش‌تر کرده است، و این احساس را منتقل می‌کند که بانمک‌تر از آن نمی‌تواند وجود داشته باشد.

بافت مو16. بافت مو به شکل تاج

چه کسی می‌تواند دختر کوچولویی که موهایش را از دو طرف بسته را دوست نداشته باشد؟ یک بافت زیبا بالا و جلوی سر نمای زیبایی از یک تاج را تداعی می‌کند، که البته این تاج بدون قطع شدن به بافت و دم موشی‌های دو طرف وصل می‌شوند. بافت تاج شکل  روی سر نمای و قابی زیبا برای صورت به وجود می‌آورد.

بافت مو17. دم اسبی‌های آبشاری

دم اسبی‌های به سر چسبیده در این مدل بسیار دوست داشتنی به نظر می‌رسند. حلقه‌های مجعد مو با خط‌های تقسیم بندی و کش‌های رنگی همگی نمای کلی این مدل را منحصر به فرد جلوه می‌دهند.

بافت مو

18. دو پاپیون بزرگ

این پاپیون‌های زیبا با موی مشکی فوق العاده هستند. دو بافت زیبا از پایین سر شروع شده‌اند و به سمت بالا و پشت سر حرکت می‌کنند تا در نهایت به دو پاپیون زیبای بزرگ روی سر تبدیل شوند. این طرح موی زیبا به شما این اطمینان را می‌دهد تا از شلوغ به نظر رسیدن موهایتان در امان باشید.

بافت19. بافت تیغ ماهی شل

این مدل بافت مو برای این رنگ موی خاص طلایی نمایی زیبا و دوست داشتنی ایجاد می‌کنند. لازم نیست برای زیبا‌تر به نظر رسیدن در این مدل بافت‌های تیغ ماهی سفت و خیلی مرتب باشند، شل بودن بافت با کمی بهم ریختگی آن، جذابیت این مدل را بیش‌تر می‌کنند.

بافت20. حلقه‌های مسحور کننده برای دختران سیاه پوست

دم اسبی‌های فرفری بسیار دوست داشتنی و زیبا هستند. با تمام سادگی که دارند دراین مدل خط سفیدی که وسط سر از جدا کردن موها ایجاد می‌شود هم  به جذاب شدن آن کمک می‌کند، و البته به همراه طره‌های رها در طرفین بدون این که هیچ بافتی داشته باشند.

بافتمدل‌های دم اسبی امروزی دیگر به سادگی گذشته نیستند که فقط دو دم اسبی ساده و متقارن در طرفین باشند. آن می‌توانند با بافت، پیچاندن، روبان، گل یا چیزهای دیگری همراه شوند. با امتحان کردن چیزهای جدید برای تغییر مدل قدیمی موهایتان به مدلی جدید و زیبا‌تر خود را به چالش بکشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان