کریستیانو رونالدو و سبک خاص لباس‌هایش

کریستیانو رونالدو٬ فوتبالیست افسانه‌ای و ستاره‌ی این روزهای باشگاه رئال مادرید و تیم ملی پرتغال و همچنین پرکار درگرفتن عکس‌های سلفی٬ وقتی لباس‌های مورد علاقه‌اش را می‌پوشد سبک اروپایی خاصی به خود می‌گیرد

کریستیانو رونالدو٬ فوتبالیست افسانه‌ای و ستاره‌ی این روزهای باشگاه رئال مادرید و تیم ملی پرتغال و همچنین پرکار درگرفتن عکس‌های سلفی٬ وقتی لباس‌های مورد علاقه‌اش را می‌پوشد سبک اروپایی خاصی به خود می‌گیرد.او از پوشیدن لباس‌های رنگارنگ ترسی ندارد و عاشق شلوار‌های جین زاپ‌دار است وهیچ وقت فرصت استفاده از محصولات کمپانی گوچی را از دست نمی‌دهد. با بنیتا همراه باشید تا درباره‌ی سبک ظاهری این ستاره بیشتر بخوانید.

 

اخیرا عکس‌هایی در یک باشگاه تفریحی از رونالدو در کنار کَلوین هَریس( Calvin Harris) نامزد سابق تِیلور سویفت در نیورک منتشر شده که در آن رونالدو یک شلوار اسپورت مشکی و یک لباس ترمه مشکی رنگ یقه گرد به تن داشته و از یک کمربند برند گوچی الماس کاری شده استفاده کرده بود. البته گل سرسبد تیپ خاص رونالدو انگشتری بود از جنس الماس که مخصوص انگشت کوچکش ساخته شده و البته کفش‌های برند بالِنسیاگا(Balenciaga) جلوه‌ی خاصی به ظاهر او بخشیده بود.به دلیل سبک خاص لباس‌های او در این شب٬ برخی‌ اسم این تیپ او را «ملاقات بت من با الیزابت تیلور» گذاشتند.

اما نکته اینجاست که این لباس‌ها و زیورالات همان‌ اندازه که مخصوص سبک شخصی رونالدو هست، باعث می‌شود که ظاهری فانتزی به خود بگیرد.انتخاب لباس‌های سایز مناسب٬ جنس بسیار خوب پارچه‌ها و ترکیب مناسب لباس‌ها برای شب‌گردی در نیویورک بسیار هوشمندانه بوده و در مقایشه با تی‌شرت قهوه‌ای چین‌دار کلوین هریس و شلوار جین گشاد او٬ سبک رونالدو بسیار بهتر و هنرمندانه‌تر بود.

پس بله٬ پیشنهاد می‌دهیم که حتماً کریستیانو رونالدو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از لباس‌ها و سبک  ظاهری او لذت ببرید. همچنین پیشنهاد ‌می‌کنیم که اگر می‌خواهید ظاهری شبیه او داشته باشید٬ در استفاده از الماس‌های قیمتی بیشتر صرفه‌جویی کنید.

 

مقالات مرتبط

خوش لباس ترین سلبریتی های این هفته (مردان)

Best-looking-celebrities

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر