ماهان شبکه ایرانیان

۹۴ درصد زنان آمریکایی در شبکه‌های اجتماعی با برندها سر و کار دارند

در یک نظرسنجی که اخیرا انجام شده، مشخص شده که از میان بیش از ۱۱ هزار زن آمریکایی، ۹۴ درصد با برندها به صورت آنلاین سر و کار دارند و ۳۱ درصد آنها این کار را روزمره انجام می‌دهند. تقریبا تمامی افراد گفتند که دست کم در دو شبکه اجتماعی، برندها را دنبال می‌کنند.

برند

در یک نظرسنجی که اخیرا انجام شده، مشخص شده که از میان بیش از 11 هزار زن آمریکایی، 94 درصد با برندها به صورت آنلاین سر و کار دارند و 31 درصد آنها این کار را روزمره انجام می‌دهند. تقریبا تمامی افراد گفتند که دست کم در دو شبکه اجتماعی، برندها را دنبال می‌کنند.

 

برند

همچنین مشخص شده که 90 درصد زنان در موبایل‌هایشان برندها را دنبال می‌کنند در حالی که این عدد در نوت‌بوک‌ها 53 درصد است. مخاطبان برندها، عکس‌ها را به اندازه 93 درصد دوست دارند. آنها ویدیوها را به اندازه 58 درصد ترجیح می‌دهند و GIFهای انیمیشن را 27 درصد می‌پسندند. 95 درصد گفته‌اند که پست‌های برندها را لایک می‌کنند و 61 درصد گفته‌اند که کامنت هم می‌گذارند.

زمانی که بحث بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، دانستن مخاطبان هدف بهترین کاری است که یک برند می‌تواند انجام دهد. شرکت‌ها باید بدانند که چه زمانی و کجا پست بگذارند و چه چیزی باعث می‌شود که فالوئرهایشان بیشترین لایک و کامنت را بگذارند. اینستاگرام در میان شبکه‌های اجتماعی با 81 درصد لایک و کامنت صدرنشین است. فیس‌بوک و پینترست با 79 و 56 درصد در رده‌های بعدی قرار دارند. به این ترتیب کاربران بیش از همه در اینستاگرام به سراغ برندهای محبوبشان می‌روند.

همچنین 67 درصد مخاطبان گفته‌اند که از «تا حدودی» تا «به شدت» متن‌های تبلیغی برندها در شبکه‌های اجتماعی را لایک می‌کنند. البته در گذشته تحقیقی انجام شده بود که نشان می‌داد مخاطبان جوان‌تر دوست ندارند مطالب مربوط به برندها را در شبکه‌های اجتماعی ببینند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان