رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با میزان خبرداد

خلع ید یکصد و ۲۰ هکتار زمین‌های منابع طبیعی و مرتع به ارزش ۱۷۷ میلیارد تومان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از خلع ید یکصد و ۲۰ هکتار زمین‌های منابع طبیعی و مرتع به ارزش ۱۷۷ میلیارد تومان در سه ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: ۱۹ هکتار از این عرصه‌های جنگلی و مابقی مرتع بود.

هادی هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از خلع ید یکصد و 20 هکتار زمین‌های منابع طبیعی و مرتع به ارزش 177 میلیارد تومان در سه ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: 19 هکتار از این عرصه‌های جنگلی و مابقی مرتع بود.

وی گفت: در اجرای تبصره 2 قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی نیز در هفته‌های اخیر از تغییر کاربری 10 هزار متر مربع زمین کشاورزی در روستای توشن گرگان جلوگیری و 100 مورد فنس کشی و دیوار کشی تخریب شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: عملکرد موفق دستگاه قضایی در این بخش، مرهون همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان و پشتیبانی مردم است.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان با بیان این که رویکرد پیشگیرانه دادگستری گلستان، ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تغییر کاربری‌های غیرقانونی را به حداقل رسانده است، تصریح کرد: در گلستان برخلاف رویه معمول منتظر نمی‌مانیم تا تغییر کاربری و ساخت و ساز انجام شود بعد برخورد کنیم بلکه دادگستری پیشگام شد و جلوی دست اندازی‌ها را در بدو امر گرفت.

به گفته هاشمیان سال گذشته نیز با رای قضات گلستانی 654 هکتار از زمین‌های جنگلی استان از متجاوزان پس گرفته شد و به بیت المال بازگشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان