نمایشگاه بین المللی تهران در آتش سوخت + فیلم

صبح امروز بخشی از نمایشگاه بین المللی تهران در آتش سوخت.

به گزارش خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز (یکشنبه) بخشی از نمایشگاه بین المللی تهران در آتش سوخت.

هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این حادثه اطلاعی در دست نیست.

این آتش سوزی که در انبارهای ضلع شرقی نمایشگاه بین المللی تهران و در کنار درب شمال سازمان صدا و سیما رخ داد، با حضور به موقع اکیپ های آتش نشانی سازمان صدا و سیما مهار شد.

آتش سوزی راس ساعت 10:10 در یکی از سوله ها آغاز شد و دود غلیظی آسمان محوطه را فرا گرفت.

ماموران ایستگاه آتش نشانی مستقر در صدا و سیما در کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شدند و حریق را مهار کردند.

مهار آتش سوزی در نمایشگاه بین المللی تهران

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه آتش سوزی در نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در ساعت 10:11 صبح امروز(یکشنبه) در محوطه نمایشگاه بین المللی در ضلع شرقی اتفاق افتاد و 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه یک انبار 500 متری که پر از لوازم و ضایعات اسقاطی بود دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: دود بسیار غلیظی همه جا را فرا گرفته بود که نیروهای آتش نشانی به همراه آتش نشانان حاضر در نمایشگاه عملیات را آغاز کرده و از گسترش و سرایت آتش به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

ملکی در ادامه تصریح کرد: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت و آتش به بخش اصلی و سوله های نمایشگاه سرایت نکرد و محل حادثه به نیروهای آتش نشانی نمایشگاه تحویل داده شد.

 وی در پایان گفت: نمایشگاه از اماکن تجمعی است که در زمان فعالیت تعداد زیادی از هموطنان و اتباع خارجی به آنجا مراجعه می کنند و باید برای جلوگیری از وقوع این قبیل حوادث این اماکن از ایمنی مطلوبی برخوردار شوند.

آتش در نمایشگاه بین المللی تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر