پرچمدار اکسپریا XZ۱ در پایگاه Geekbench رؤیت شد؛ اسنپدراگون ۸۳۵ و رم ۴ گیگابایتی

بر اساس اطلاعات موجود، سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA امسال از پرچمدار جدید خود تحت عنوان «Xperia XZ۱»، به همراه نسخه کوچک تر آن یعنی «Xperia XZ۱ Compact» رونمایی کند.

پرچمدار اکسپریا XZ1 در پایگاه Geekbench رؤیت شد؛ اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی

بر اساس اطلاعات موجود، سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA امسال از پرچمدار جدید خود تحت عنوان «Xperia XZ1»، به همراه نسخه کوچک تر آن یعنی «Xperia XZ1 Compact» رونمایی کند.

همان طور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، مدل کامپکت پیش از این در بنچمارک AnTuTu با کد «G8441» رؤیت شده بود و حالا نسخه بزرگ تر با کد «G8441» از بنچمارک Geekbench سر در آورده است.

موبایل مورد بحث در زمان انجام تست به اندروید 7.1.1 مجهز بوده و همچنین کد «S-01K» (مربوط به ژاپن) را به همراه دارد که با توجه به کد «S-01J» برای تلفن اکسپریا XZ، می توان با اطمینان گفت که دستگاه موجود در واقع پرچمدار جدید سونی خواهد بود.

اکسپریا XZ1 احتمالاً با قیمت 860 دلار به فروش خواهد رسید

لازم به ذکر است که اطلاعات بنچمارک نشان می دهند موبایل اکسپریا XZ1، از چیپست اسنپدراگون 835 (با توجه به مادربورد msm8998) با هشت هسته پردازشی 1.9 گیگاهرتزی بهره برده و به رم 4 گیگابایتی مجهز شده است. همچنین XZ1 موفق شده در تست تک هسته ای نمره 1909، و در آزمون چند هسته ای نیز امتیاز 6459 را کسب نماید.

گفتنی است بر اساس سایر اخبار و گزارشات موجود، پرچمدار جدید سونی یک نمایشگر 5.2 اینچی تمام اچ دی داشته و احتمالاً با قیمتی در حدود 860 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان