نقش جهان نیازمند توجه بیشتر!

هواداران سپاهان پشت صف‌های طویل (عکس)

اولین میزبانی سپاهان در نقش جهان با معطلی هواداران پشت صف‌های طولانی برای تهیه‌ی بلیت و همینطور ورود به ورزشگاه همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم بهره برداری از ورزشگاه نقش جهان، برخی نقایص آن همچنان پابرجاست و هنوز به طور کامل آماده ی برگزاری مسابقات نیست.


روز جمعه سپاهان در شرایطی اولین میزبانی خود را در نقش جهان برگزار کرد، که هواداران این تیم استقبال خوبی از این دیدار به عمل آورده بودند. البته این استقبال، دردسرهای خاص خود را داشت و ازدحام تماشاگران در صف‌های طویل بلیت فروشی باعث کلافگی و سردرگمی آنها شده بود.


فصل گذشته بلیت فروشی ورزشگاه نقش جهان در کانکس انجام می شد که حتی یکبار ازدحام جمعیت باعث شد تا یکی از کانکس‌ها به زمین بیافتد.


 در فاصله‌ی تعطیلات لیگ مکان‌هایی برای فروش بلیت ساخته شده ولی به نظر می رسد، تمهیدات در نظر گرفته شده، برای برگزاری دیداری در سطح سپاهان و سایپا هم مناسب نیست؛ هفته ی هفتم سپاهان در نقش جهان میزبان پرسپولیس است و قطعا هواداران زیادی از این دیدار استقبال می کنند و در صورتی که شرایط بهبود نیابد، شاهد معطلی و شاید اتفاقات ناگوارتر باشیم.


در هر صورت وقتی تماشاگر سپاهان برای تماشای یک بازی با هزار و یک مشکل از جمله معطلی در ترافیک در زمان رفت و برگشت و تهیه بلیت و ورود به ورزشگاه رو به رو می‌شود شاید ترجیح دهد برای بازی‌های بعدی از همان خانه و از طریق تلویزیون بازی تیمش را تماشا کند که چنین اتفاقی به ضرر باشگاه تیم های فوتبال و در این مورد خاص سپاهان خواهد بود.


به نظر می‌رسد برای کاهش شلوغی و ازدحام قبل از مسابقه باید فروش اینترنتی بلیتها نیز در دستور کار قرار بگیرد، موضوعی که شرایط ورود به ورزشگاه آزادی را به مراتب ساده تر از سال های گذشته کرده است.


شاید بهتر باشد مسئولان باشگاه سپاهان قسمتی از درآمد بلیت فروشی را برای رفاه حال تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند هزینه کنند. به هر حال مسئولان باشگاه خود به راحتی با خودرو به داخل پارکینگ اختصاصی می‌روند و از جایگاه VVIP هم بازی را تماشا می‌کنند اما بهتر است برای یک بار هم که شده این مدیران خود را جای تماشاگری روی سکو بگذارند که فوتبال بدون آنها هیچ ارزشی ندارد و یا حداقل وضعیت اسف بار ورود آنها به ورزشگاه را قبل از آغاز بازی تماشا کنند.


عکس‌های زیر وضعیت تماشاگران سپاهان را در دیدار برابر سایپا نشان می دهد.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر