ماهان شبکه ایرانیان

دادستان بافت به میزان خبرداد

کشف ۵۲ بسته هروئین از داخل یک دستگاه پژو ۴۰۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از کشف ۵۲ بسته مواد مخدر از نوع هروئین به وزن پنجاه و چهار کیلو و ۴۷۰ گرم از داخل یک خودروی ۴۰۵ خبر داد و گفت: یک متهم دراین رابطه دستگیر شده است.

کشف 52 بسته هروئین از داخل یک دستگاه خودروی پژو 405

خدابخش روح الامینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت:پس از مشکوک شدن ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به دو دستگاه خودروی پژو 405 در تور ایست وبازرسی در محور جیرفت به رابر که با تعقیب وگریز ماموران همراه بود یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر متوقف شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای اقدام به جاسازی مواد مخدر کرده بودند، گفت:پس از بازرسی خودرو 52 بسته مواد مخدر هروئین به وزن پنجاه و چهار کیلو و 470 گرم هروئین و سه بسته تریاک به وزن پانزده کیلو و چهارصد و شصت و پنج گرم کشف شد.

دادستان شهرستان بافت خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله هروئین را به استان‌های مرکزی کشور را داشتند که با هوشیاری پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

این مقام قضائی با اعلام اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است، است، عنوان کرد:تحقیقات تکمیلی در جهت دستگیری سایر عوامل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافت همچنان ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان