ماهان شبکه ایرانیان

آیا از شامپو و نرم‌کننده مناسب استفاده می‌کنید؟

ما معمولا به دنبال محصولاتی هستیم که موهایمان را زیبا، خوش حالت و درخشان کند. اما موهای شما تحت‌تاثیر اولین محصولی است که با آن تماس دارد: شامپو و نرم‌کننده‌ها. برای تقویت، حجیم و درخشان کردن موها، از بین بردن فری و هر گونه آسیب به موهای‌تان، شامپوی مناسب با موی خود انتخاب کنید. در بنیتا با ما همراه باشید.

ما معمولا به دنبال محصولاتی هستیم که موهایمان را زیبا، خوش حالت و درخشان کند. اما موهای شما تحت‌تاثیر اولین محصولی است که با آن تماس دارد: شامپو و نرم‌کننده‌ها. برای تقویت، حجیم و درخشان کردن موها، از بین بردن فری و هر گونه آسیب به موهای‌تان، شامپوی مناسب با موی خود انتخاب کنید. در بنیتا با ما همراه باشید.

اگر موهای مرطوب می‌خواهید

به دنبال ترکیبی آبرسان مانند روغن نارگیل یا گلیسیرین باشید. همچنین پروتئین اِلاستین خالص که برای تقویت ریشه‌ی مو مناسب است استفاده کنید؛ این ترکیبات موهای شما را مرطوب و انعطاف‌پذیر می‌کنند. 

 

برای صاف کردن موهای فر و موج‌دار

شامپوهای چرب کوتیکول خارجی مو را نرم و فرها را صاف می‌کنند. روش پیدا کردن شامپوهای چرب: به دنبال فرمول‌هایی باشید که رقیق یا آبکی به نظر نرسند یا شامپوهایی انتخاب کنید که با حداقل «کف صابونی» باشند یعنی دارای حداقل سورفاکتانت هستند (مواد شیمیایی که فر مو را تشدید می‌کنند).

اگر موهای درخشان می‌خواهید

شامپوهای که دارای ترکیبات عصاره‌ی ماگنولیا هستند نه تنها کوتیکول‌ها را نرم کرده بلکه موها را مرطوب می‌کنند و به مو امکان می‌دهد درخشندگی طبیعی خود را منعکس کند.

اگر موهای پرحجم می‌خواهید

فرمول‌هایی که موها را کاملا تمیز می‌کنند باعث می‌شوند موها لخت و افتاده نشوند. همچنین استفاده از ترکیباتی که قطر رشته‌های مو را افزایش می‌دهند مانند گلیسیرین و کلاژن مناسب هستند.

اگر موهای طبیعی می‌خواهید 

آبرسان‌های قوی به مو کمک می‌کنند مرطوب و نرم باقی بماند و همچنین حالت مو را حفظ می‌کنند. شامپوهای حاوی آمینو اسید که لایه‌ی کوتیکول مو را تقویت می‌کنند و همچنین نرم‌کننده‌های طبیعی مو مانند عصاره‌ی گل‌آفتابگردان و جوجوبا استفاده کنید.

اگر می‌خواهید ریشه موهای‌تان چرب نباشد

ترکیباتی که دارای پوست درخت عناب، رُزماری یا عصاره‌ی نعنا هستند مانع تولید بیش از حد سِبوم می‌شوند. هنگامی که از نرم‌کننده های حجم دهنده استفاده می‌کنید آن‌ها را با کمی فاصله از ریشه‌ی مو و به ساقه‌ی مو بزنید.

اگر می‌خواهید رشته‌های مو شفاف باشند

 محصولاتی دارای روغن‌های طبیعی مانند باباسو، مارولا و ماکادمیا مناسب هستند. این روغن‌های طبیعی در عین حفظ رطوبت مو، رطوبت هوا را از مو دور کرده و درنتیجه رشته‌های مو نرم و مانع شکنندگی و مجعد شدن مو می‌شوند.

اگر موهای جوان‌تر می‌خواهید 

آمینو اسیدها و عصاره‌های غنی از رطوبت مانند عصاره‌ی گل ارکیده و خاویار که موجب آبرسانی و انعطاف‌پذیری مو می‌شوند استفاده کنید. فرمول‌های دارای روغن‌های طبیعی مانند دانه‌ی بائوباب، نارگیل یا روغن آرگان نیز انتخاب خوبی هستند.

اگر موهای بلوند روشن می‌خواهید

فرمول آبرسان برای کمک به تقویت و ترمیم رشته‌های آسیب دیده مناسب هستند. برای کسانی که موهای بلوند دارند و می‌خواهند رنگ آن حفظ شود از شامپوهای نرم‌کننده های مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنند (به این ترتیب موها نیز نرم تر می‌شوند). همچنین از ترکیباتی استفاده کنید که دارای رنگ ارغوانی است زیرا با هر نوع تغییر رنگ که به مرور زمان رخ می‌دهد مقابله خواهد کرد.

اگر موهای محکم و ضخیم می‌خواهید

ترکیباتی که دارای خاصیت تقویت کننده هستند مانند پروتئین الاستین، بیوتین و یا کِراتین استفاده کنید. این فرمول‌های مغذی با فراهم کردن مرطوب کننده‌های فوق‌العاده رشته های خشک و شکننده‌ی مو را نرم می‌کنند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان