لازم نیست حتماً تنها باشید تا احساس تنهایی کنید

دیدگاه عمومی این ست که وقتی ازدواج می‌کنید دیگر احساس تنهایی نخواهید کرد. اما افراد زیادی اعتقاد دارند که وقت گذراندن با شخصی اشتباه، می‌تواند یک تجربه اسفبار باشد که منجر به احساس پوچی و انزوا می‌شود.اگر علاقه‌مند به افزایش دانش خود در این زمینه هستید با بنیتا همراه باشید.

دیدگاه عمومی این ست که وقتی ازدواج می‌کنید دیگر احساس تنهایی نخواهید کرد. اما افراد زیادی اعتقاد دارند که وقت گذراندن با شخصی اشتباه، می‌تواند یک تجربه اسفبار باشد که منجر به احساس پوچی و انزوا می‌شود.اگر علاقه‌مند به افزایش دانش خود در این زمینه هستید با بنیتا همراه باشید.

اگر شما در رابطه با کسی هستید که برای شما مناسب نیست یا حتی از شما سوء استفاده می‌کند باید بدانید که وقت گذاراندن با او باعث پر شدن خلاء درونی شما نخواهد شد و به شما نشاط و شادی نخواهد داد در عوض اعتماد به نفستان کم می‌شود. شخصیت واقعی شما کم رنگ خواهد شد و به دیگران این حس را می‌دهید که شما را دست کم بگیرند.

ممکن است حتی برای ثابت کردن خودتان به دیگران، تبدیل به شخص دیگری شوید که باعث می‌شود با خودتان احساس غریبگی کنید و در نهایت احساس تنهایی بسیار زیادی کنید. اگر تا به حاب در چنین موقعیتی بوده‌اید احتمالا بارها از خود پرسیده‌اید که آیا این رابطه ارزش این همه کشمکش را داشته است یا خیر.

 

چرا تصمیم‌گیری برای ترک رابطه بسیار دردناک است؟
تصمیم‌گیری برای ترک کسی که باعث می‌شود احساس تنهایی کنید بسیار سخت است. ان یک حرکت شجاعانه است، درحالی که ممکن است برای دیگران واضح باشد که خوشحال نیستید، اما احتمالا از دلایل سخت بودن ترک رابطه آگاه نیستند.

برای مثال، ممکن است در گذشته لحظه‌های خوبی را با هم گذرانده باشید و یا بخواهید که به او فرصتی دوباره بدهید تا وجدانتان راحت باشد. ممکن است امیدوار باشید که نهایتا آن فرد روزی بفهمد که باعث شده شما چه حسی داشته باشید و تصمیم بگیرد آن را تغییر دهد.

 

مهم‌ترین تصمیمی که می‌توانید برای زندگی مشترکتان بگیرید
درست است که پشت سر گذاشتن یک رابطه ممکن است بسیار دشوار باشد، اما وقتی شما خودتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید متوجه خواهید شد که چه قدر وفاداری شما پوچ بوده است. به طور قطع اولویت اول شما باید حفظ سلامت روح و روانتان باشد.زمانی که رابطه‌ی خودتان را ارزیابی کردید و تصمیم گرفتید که به آن ادامه دهید باید به یاد داشته باشید که برای خودتان نیز باید به اندازه‌ی فردی که دوستش دارید ارزش قائل شوید.

انسان‌ها توانایی تغییر کردن دارند اما اگر کسی به به طور مداوم این حس تنهایی و ناراحتی را به شما القا می‌کند، باید زمانی که تصمیم گرفتید رابطه را ادامه دهید، انتظار بدتر شدن اوضاع را هم داشته باشید. از طرف دیگر به پایان رساندن یک رابطه‌ی نادرست گامی مثبت برای آزاد شدن خودتان و طرف مقابلتان از یک رابطه ملال آور و پیدا کردن زوجی مناسب‌تر است.

 

فرصت برای استفاده از تنهایتان یک موهبت است.
زمانی که شما یاد گرفتید که از تنهایی خود لذت ببرید، در حقیقت شما فرد قدرتی شده‌اید که دیگر به حمایت کسی احتیاج ندارید.اعتماد به نفستان بالا می‌رود و به طور حقیقی برای وجود خودتان احترام قائل می شوید. وقتی شما برای خودتان وقت می‌گذارید دیگر تحمل رفتار‌های نامناسب دیگران را نخواهید داشت زیرا شما دیگر فهمیده‌اید که تنها بودن به مراتب بهتر از بودن با کسی است که شما حس پوچی می‌دهد.

اگر شما اخیراً این چنین رابطه‌ای را به پایان رسانده‌اید باید به خودتان تبریک بگویید. هر کسی جرات انجام چنین کاری را ندارد زیرا از تنها بودن خود می‌ترسد.

وقتی آگاهانه تصمیم به تنها بودن می‌گیرید شما خوتان را در اولویت قرار داده‌اید و این یک قدمی است برای داشتن زندگی بهتر و با آرامش‌تر.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر