ماهان شبکه ایرانیان

لوسیون های طبیعی

لوسیون شاداب کننده ی دست ها   مواد لازم:   خیار رنده کرده/ ۱ عدد متوسط آب پرتقال تازه/ یک دوم لیوان روغن جوانه ی گندم/ ۳ قاشق سوپخوری روغن کنجد/ ۳ قاشق سوپخوری روغن هسته ی انگور/ ۳ قاشق سوپخوری روش تهیه:   خیار رنده کرده را داخل پارچه یا گاز بریزید و خوب بفشارید تا کاملاً آب آن جدا شود و به آب تازه ی پرتقال بیفزائید و خ ...

لوسیون های طبیعی

لوسیون شاداب کننده ی دست ها
 

مواد لازم:
 

خیار رنده کرده/ 1 عدد متوسط
آب پرتقال تازه/ یک دوم لیوان
روغن جوانه ی گندم/ 3 قاشق سوپخوری
روغن کنجد/ 3 قاشق سوپخوری
روغن هسته ی انگور/ 3 قاشق سوپخوری

روش تهیه:
 

خیار رنده کرده را داخل پارچه یا گاز بریزید و خوب بفشارید تا کاملاً آب آن جدا شود و به آب تازه ی پرتقال بیفزائید و خوب هم بزنید. سپس روغن های جوانه ی گندم، کنجد و هسته ی انگور را، تک تک اضافه و مخلوط کنید و در ظرفی سربسته و ترجیحاً تیره رنگ، نگهداری کنید و هر شب قدری از آن به دست ها بمالید و بگذارید تا صبح بماند و روز بعد، از دست های خود لذت ببرید و احساس رضایت داشته باشید.

لوسیون شاداب کننده ی صورت
 

مواد لازم:
 

آب آناناس/ 1 قاشق سوپخوری
آب لیمو ترش تازه/ 1 قاشق سوپخوری
روغن جوانه ی گندم/ 5 قطره

روش تهیه:
 

آب آناناس تازه و آب لیمو ترش تازه را مخلوط کنید. آن گاه 5 قطره روغن جوانه ی گندم به آن بیفزائید (توجه داشته باشید که از آب میوه های صنعتی موجود در بازار استفاده نشود). این لوسیون را، هر روز با پنبه به صورت خود بمالید و پس از نیم ساعت، با آب ولرم بشوئید. این ترکیب، باعث شادابی و شفافیت پوست می شود و برای تمامی پوست ها، قابل استفاده است.
منبع: آشپزباشی شماره 51
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان