خوش لباس ترین های هالیوود در هفته ای که گذشت

با بنیتا همراه باشید تا خوش لباس ترین هالیوودی های هفته را با هم مرور کنیم.

با بنیتا همراه باشید تا خوش لباس ترین هالیوودی های هفته را با هم مرور کنیم.

fashionbeans

 چه کسی: جی – ایزی (G-Eazy)
کجا: لولاپولازا، شیکاگو (Lollapalooza, Chicago)

 

fashionbeans


خواننده آهنگ (Me, Myself and I) دیگر نمی‌تواند کسی جز شماره یک باشد (شاید به دلیل سبک متفاوتش هم باشد).
در این مراسم او پیراهن خودش را درون شلوارش کرده، پیراهنی که با نقش‌هایی خاص شده است. جای او و پیراهنش همین‌جا وسط استیج برنامه است. می‌تواند الگوی خوبی باشد.

چه کسی: اولیور چشیر (Oliver Cheshire)
کجا: فستیوال گود وود، چیچستر (Goodwood Festival, Chichester)

 

fashionbeans


گره کراوات زیبا، مدل حرفه‌ای لباس، جذابیت بیش‌ازحد، کت‌وشلوار اتوزده همه در اولیور چشیر (Oliver Cheshire)
جمع شده است.
استایل عکاسی راه رفتن از روبه‌رو یکی از بهترین مدل‌های عکاسی است، به‌طوری‌که بدون جوراب بودن اولیور معلوم نشده است ولی لباس سه تیکه زیبای او توانسته است به‌خوبی خودش را نشان دهد.

چه کسی: آشر (Usher)
کجا: نیویورک (New York City)

 

fashionbeans


یکی از مشهورترین آهنگ‌های ـشر متنی دارد که در آن واژه بله «به تعداد بی‌شماری تکرار می‌شود. در مراسمی هم که دیروز در نیویورک اجرا شد، آشر بالباس سیاه بر روی سیاه»، بله خوش‌لباس بوده است.
زنجیر دوتکه کمی خیلی جوان گرایانه است، اما چیزی که به او کمک کرده است بهتر به نظر برسد تضاد الگوهای لباسی او است که توانسته است باوجود یکرنگ بودن همه لباس‌هایش، خوش‌تیپ شده است.

چه کسی: جر هرناندز (Jay Hernandez)
کجا: میامی، فلوریدا (Miami, Florida)

 

fashionbeans


برای تماشاگران و طرفداران فیلم جوخه خودکشی (Suicide Squad) جالب است که بدانند در بیرون از فیلم هنرمندان چگونه هستند، جر هرناندز نشان داد که هنوز هم می‌تواند خوش‌تیپ و جذاب باشد.
ستاره فیلم مادر ید (The Bad Moms) لباس‌های ساده‌ای به سبک پیراهن طرح نقطه، شلوار جین ساده و راسته و کفش‌های کانورس همیشگی خودش را پوشیده است. تمام این لباس‌ها ته‌مایه آبی به خوددارند.

چه کسی: اسکات دیسیک (Scott Disick)
کجا: لس آنجلس، کالیفرنیا (Los Angeles, California)

 

fashionbeans


تفاوت میان برنامه‌های تلویزیونی وزندگی در لس‌آنجلس برای مردی که همه زمان‌هایش مشغول است، خیلی فرق دارد. ولی این تفاوت باعث نشده است او لباس مامرتبی بپوشد.
با نگاهی تابستانی به لباس‌های اسکات نگاه کنیم، لباس دوتکه‌ای که با تفاوت‌های زیادی باهم ترکیب‌شده‌اند. شلوارک به همراه بولیز یقه‌گرد. اسکات کاری کرده است که رنگ‌های از کمر به پایین بیشتر جلوه‌گر باشند.

چه کسی: نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)
کجا: فرانکفورت (FR)

 


ما او را در میان پرتاب ماشین‌های فیلم جاده ترس، مکس خشمگین (Fury Road) و یا در میان مبارزات فیلم مردان ایکس (X-Men) پیدا نکرده‌ایم. او بعد از مدت‌ها توانسته است در روزی تعطیل مدرسه‌ای برای مدرم جهان باز کند تا لباس پوشیدن را یاد بدهد.
او هیچ‌وقت احساس نیازی به پوشیدن لباس‌هایی به فرم کت‌وشلوار و کراوات نکرده است بلکه از رنگ‌بندی و تی‌شرت‌های خلاقانه‌ای ر لباس پوشیدن استفاده می‌کند. لباس‌هایی که معمولاً هماهنگی رنگی خوبی باهم دارند.

چه کسی: جف گاد بلوم (Jef Godblum)
کجا: کالیفرنیا(CA)

 

fashionbeans

سطح آب دریا در این وقت سال بالاآمده است، ولی شکل لباس پوشیدن جف نسبت به قبل تغییر چندانی نداشته است.
برای زمان هایی که ممکن است آب‌وهوا یک‌باره تغییر کند، هالیوودی‌ها می‌دانند که استفاده از کت‌وشلوار سرمه‌ای بهترین سلاح است. ما همیشه کفش‌های این آقای خوش‌تیپ را فراموش می‌کنیم.


نظر شما در مورد این لباس ها چییست ؟

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر