آیا جوش‌های روی پوست نوزاد، نشانه حساسیت به شیر است؟

به تازگی با استفاده از شیشه شیر، به نوزادم شیر می دهم و بعد از آن، جوش‌های کوچک سفید رنگی درسرتاسر بدن او پدیدار شده که خیلی زود هم ناپدید می‌شوند

پوست بچهبه تازگی با استفاده از شیشه شیر، به نوزادم شیر می دهم و بعد از آن، جوش‌های کوچک سفید رنگی درسرتاسر بدن او پدیدار شده که خیلی زود هم ناپدید می‌شوند. این موضوع ما را نگران کرد و از همین رو آزمایش‌هایی انجام دادیم تا ببینیم که آیا به شیر گاو حساسیت دارد یا نه ولی هنوز نتیجه آزمایش‌ها حاضر نشده است. از همین رو تصمیم گرفتیم تا به او شیر بدون لاکتوز بدهیم.

نظر شما دراین باره چیست؟

پوست بچهپاسخ متخصص (دکتر کارلوس گونسالس):

اگر درست متوجه شده باشم، شما نگران جوش‌های کوچکی هستید که روی پوست نوزادتان پدیدار می‌شود و فکر می کنید که ممکن است این به خاطر آلرژی او به شیر باشد و به همین خاطر به سراغ شیر بدون لاکتوز رفته اید. ولی باید به شما بگویم که آلرژی هیچ ربطی به لاکتوز ندارد و کسی به لاکتوز آلرژی ندارد و نمی‌توان دلیل بروز این جوش ها را استفاده از شیر لاکتوز دار دانست. اگر به نوزادتان شیر بدون لاکتوز می‌دهید، باید بدانید که این شیر، در حقیقت شیر اصلاح شده است و وقتی که با استفاده از آن کودک‌تان جوش نمی‌زند، این حکایت از آن دارد که فرزندتان به شیر آلرژی ندارد. نوزاد شما چه شیر بدون لاکتوز بخورد و چه شیر با لاکتوز، او مشکلی با لاکتوز ندارد.

پوست بچهدر عین حال اگر به نوزادتان شیر سویا بدهید باید بدانید که شیر سویا هم لاکتوز ندارد ولی این امکان وجود دارد که او به شیر گاو حساسیت داشته باشد و بدین ترتیب بهتر است به او شیر سویا بدهید تا زمانی که دلیل این مشکل مشخص شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان