یازده نکته جذاب درمورد آرایش ایده آل برای موهای قرمز- بخش دوم

بدون هیچ تردیدی سخت است بخواهید مدل خاص و متناسب آرایش کردن که به چهره تان بیاید را پیدا کنید و باید بدانید که وقتی موهایتان را به رنگ متفاوتی در می آورید، باید در رنگ و نحوه آرایش کردنتان تغییراتی را ایجاد کنید تا آرایشتان به رنگ موهایتان بیاید

آرایشبدون هیچ تردیدی سخت است بخواهید مدل خاص و متناسب آرایش کردن که به چهره تان بیاید را پیدا کنید و باید بدانید که وقتی موهایتان را به رنگ متفاوتی در می آورید، باید در رنگ و نحوه آرایش کردنتان تغییراتی را ایجاد کنید تا آرایشتان به رنگ موهایتان بیاید. پیدا کردن نکاتی در مورد نحوه آرایش کردن با موهای قرمز یکی از سخت ترین کارهاست. اما ما در اینجا قصد داریم تا در چند نکته به شما توضیح دهیم که چه مدل آرایشی به موهای قرمز رنگ شما می آید. پس با ما باشید. این بخش دوم این گزارش دو قسمتی است:

آرایش6- استفاده از رنگ مرجانی (گوجه ای):

خیلی افراد بر این باور هستند که استفاده از رنگ مرجانی (گوجه ای) در لوازم آرایش برای افرادی که موهایی به رنگ قرمز دارند، گزینه مناسبی نیست ولی اصلا این طور نیست. البته این موضوع کمی به تناژ رنگ پوست شما و میزان قرمزی موهایتان بستگی دارد ولی رژ لبی به رنگ مرجانی (گوجه ای) و یا حتی استفاده از رژ گونه ای به این رنگ، گزینه بی نظیری برای شما خواهد بود.

7-رنگهای قهوه ای و سبز :

استفاده از تناژهای رنگی سبز و قهوه ای هم به رنگ موهای شما خیلی می آید. رنگ سبز برای آرایش چشم هایتان بی نظیر است. باور کنید. دست کم یک بار، وقتی وقتتان آزاد است، این گزینه ها را امتحان کنید تا ببینید که کدام یک از این رنگها بیشتر به رنگ مو و چهره شما می آیند.

آرایش8- برق لب:

باید در نظر داشته باشید که بهتر این است که در هنگام آرایش کردن، لبهایتان را ساده نگه دارید. یک لایه برق لب ساده و خیلی کم رنگ برای شما ایده آل است. ترجیحا رنگها را برای چشمان و گونه هایتان نگاه دارید و سعی کنید لبهایتان به رنگ طبیعی اش باشد

9- رژ لبی مرجانی:

گرچه در نکته قبل به شما توصیه کردیم که برای لبهایتان به سراغ برق لب بروید، ولی در اکثر مواقع رژ لبی به رنگ مرجانی (گوجه ای) هم به اکثر خانمهایی که موهایی به رنگ قرمز دارند، می آید. حتما رژلبهایی به این رنگ را امتحان کنید. به سراغ تناژهای مختلف رژلبهای مرجانی رنگ، از کمرنگ ترین گزینه تا گزینه های پررنگ تر بروید و از امتحان کردن این رژ لبها نترسید. درعین حال این نکته را فراموش نکنید که حالت ایده آل این است که لبهایتان را ساده و کم رنگ نگاه دارید.

آرایش10-  روشن کردن ابروهایتان را فراموش کنید:

اصلا به رنگ کردن ابروهایتان و بلوند کردن آنها فکر هم نکنید. تنها کاری که می توانید برای ابروهایتان انجام دهید این است که با استفاده از مداد ابرویی که یک تا دو درجه از رنگ ابروهای طبیعی تان روشن تر است، داخل ابروهایتان را بکشید و آنها را کمی روشن تر کنید.

11-رنگ طلایی:

رنگ طلایی واقعا به شما و موهای قرمزتان می آید. استفاده از یک سایه یا خط چشم طلایی چهره تان را فوق العاده می کند. حتما این گزینه را امتحان کنید. آرایش طلایی به ویژه برای میهمانی ها و وعده های شبانه عالی است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان