اگر قدتان کوتاه است، چطور لباس بپوشید؟- بخش دوم

خیلی از ما وقتی می خواهیم لباس مناسبی را با درنظر داشتن فرم و انداممان بپوشیم به مشکل برمی خوریم. به ویژه اگر قد و قامت بلندی نداشته باشیم، شاید انتخاب لباس کمی برای ما سخت تر هم بشود. در اینجا قصد داریم تا ۶ نکته را در مورد انتخاب لباس مناسب به کسانی که کمی ریزه میزه هستند توصیه کنیم. این بخش دوم وپایانی این گزارش دو قسمتی است.

 لباس مناسب

خیلی از ما وقتی می خواهیم لباس مناسبی را با درنظر داشتن فرم و انداممان بپوشیم به مشکل برمی خوریم. به ویژه اگر قد و قامت بلندی نداشته باشیم، شاید انتخاب لباس کمی برای ما سخت تر هم بشود. در اینجا قصد داریم تا 6 نکته را در مورد انتخاب لباس مناسب به کسانی که کمی ریزه میزه هستند توصیه کنیم. این بخش دوم وپایانی این گزارش دو قسمتی است.

لباس برای افراد قد کوتاه

4- اگر بنا به هر دلیلی ترجیح می دهید بخشی از بدنتان که به نظر شما چاق و بدهیکل است را پنهان کنید،

این فکر را از سرتان بیرون کنید! شاید این کار شاید شما را زیباتر کند ولی مطمئن باشید که شما را کوتاهتر و چاقتر نشان می دهد. این را بدانید که اگر لباس های گشاد نپوشید، ظاهر به مراتب بهتری خواهید داشت.

لباس مناسب

 اگر می خواهید حتی می توانید از یک خیاط کمک بگیرید تا لباستان به تنتان زیباتر شود. اگر به دنبال لباسهای طراحدار هستید، به سراغ طرحهای درشت نروید و لباسهایی با طرح و نقش های ریز و یا راه راه عمودی را انتخاب کنید. طرح های بزرگ و درشت یا راه راه های افقی، اصلا مناسب اندام شما نیستند.

زیورآلات رنگی

5- از زیورآلاتی مثل دستبند،

گردنبند، کیف یا عینک های بزرگ دوری کنید. سعی کنید زیورآلاتتان را مناسب با سایز اندامتان انتخاب کنید. اگر ریزه میزه هستید، زیورآلات متناسب با اندامتان را خریداری کنید وهیچ وقت به سراغ زیورآلات درشت و بزرگ نروید. کیفهایی با رنگهای خیلی جیغ و متمایز از رنگ لباستان، باعث می شود تا کوتاهتر به نظر برسید وهیچ کمکی به شما نخواهند کرد.

ژاکت جلو باز

6- یک ژاکت جلوباز،

یک لباس که جلویش دکمه دار است (چیزی شبیه مانتو) یا استفاده از یک شال بزرگ، و حتی دم اسبی بستن موهایتان، دیگر گزینه هایی هستند که به شما کمک زیادی می کند تا کشیده تر به نظر برسید. حتی می توانید از ژاکتهای کوتاه هم استفاده کنید. پالتوها یا کتهایی که تا روی کمرتان قرار می گیرد به شما کمک می کند تا قد بلندتر جلوه کنید. چون بخش بالاتنه اندام شما را کشیده تر نشان می دهد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان