معرفی شیک‌ترین‌های دنیا

این روزها وسایل مدرن و شیک بسیار باب شده است و در برخی مکان‌ها نیز از وسایل و یا سبک‌های لوکس برای تزیین استفاده می‌شود. در مطلب زیر بنیتا بر این آمده است تا تعدادی از این وسایل مدرن را به شما بینندگان عزیز معرفی کند.

این روزها وسایل مدرن و شیک بسیار باب شده است و در برخی مکان‌ها نیز از وسایل و یا سبک‌های لوکس برای تزیین استفاده می‌شود. در مطلب زیر بنیتا بر این آمده است تا تعدادی از این وسایل مدرن را به شما بینندگان عزیز معرفی کند.


محافظ کفش مندم سیف

fashionbeans

اگر یک دزد چشمانش به نایک گران‌قیمت شما بیفتد برای نگهداری از آن به چه جاه‌هایی فکر می‌کنید؟ مسلماً جعبه کفش می‌تواند انتخاب خوبی باشد. ولی هر جعبه کفشی مناسب این کار نیست و باید یک‌لایه فولادی 5 میلی‌متری آن را پوشانده باشد تا بتواند امنیت کفش شمارا تضمین کند.


مندم سیف همان چیزی است که می‌خواهید. این جعبه از ویژگی‌های امنیتی بالایی برخوردار است و همچنین دارای سوراخ‌های از پیش تعبیه‌شده برای اتصال به زمین نیز هست. فقط کافی است که کفش گران‌قیمت خود را در این جعبه فلزی قرار دهید و در آن را قفل کنید. مطمئن باشید کسی نمی‌تواند آن را لمس کند.


هتل جلنیگلس بهترین مکان برای رفع خستگی و احیای بدن

fashionbeans

افراد واقعی می‌دانند که کی باید دست از کار کردن بکشند و کمی به خود استراحت بدهند. بهتر است بدانید که فقط چند مکان در دنیا وجود دارد که برای آرامش روحی و جسمی از هتل لوکس 5 ستاره گلینیگلس می‌توانند بهتر خدمات ارائه دهند. این مکان در قلب ارتفاعات اسکاتلند واقع‌شده است. بعد از ورود به هتل و تمایل برای دریافت خدمات یک سری گروه با حضور مربی شخصی آقای مت رابرتز در یک دوره سه‌روزه تشکیل می‌شود، بعضی از این برنامه‌ها شامل جلسه تمرین تناسب‌اندام در فضای باز، درمان‌های آب گرم و کلاس‌های پایه تمرکز حواس و مراقبه است که تماماً برای تناسب‌اندام و ایجاد یک فضای عالی برای استراحت طراحی‌شده است.
این دوره 3 روزه از 9 تا 11 مهرماه است که باقیمت 1350 یورو ارائه می‌شود با که مکان و غذا هم شامل این سرویس ارائه‌شده است.


ساعت بی آر 126 آیروناول  محصول جدید بل ان راس

fashionbeans

ساعت‌هایی که برای ارتش‌ها ساخته می‌شوند اغلب یک قالب و شکل تکراری و خسته‌کننده دارند که معمول ترکیبی از سیاه‌وسفید است. در ادامه تولید نمادین این ساعت‌های مخصوص نیروهای نظامی و مسلح کمپانی فرانسوی کمپانی بل اند راس  یک محصول جدید به نام را باکمی تفاوت را تولید کرده است.
این محصول از یونیفرم آبی و طلایی نیروی دریایی برای طراحی الهام گرفته است، کمپانی فرانسوی در تولید این ساعت از قاب 43 میلی‌متری فولادی با صفحه مدرج آبی‌رنگ استفاده کرده است. اگر بخواهید به داخل این ساعت نگاه کنید متوجه می‌شوید که شماره‌ای آن به رنگ طلایی تکه‌دوزی شده‌اند. بندان دارای یکرنگ آبی و لوکس با بخیه‌های زرده آهویی است. واقعا این ساعت حق دارد به آن سالوت (سلام و درود به زبان فرانسوی) کنیم.
قیمت این ساعت در سایت بل اند روس 3350 یورو هست.


آرایشگاه منیفستو، لندن

fashionbeans

پایگاه نظافت منیفستو واقعا جایی فراتر از مکانی برای تمیزکاری و مرتب کردن خود است. این سلمانی جدید که در طراحی خود از میخانه الهام گرفته است، به‌تازگی درب‌های خود را در لیتر لین بر روی مشتریان بازکرده است. صحنه و فضایی که در این مکان استفاده‌شده است ترکیبی از فضای داخلی شهری کم‌نور و فضای داخلی خانه به‌صورت شیک است.
علاوه بر تمام خدماتی که در یک آرایشگاه ارائه می‌شود، منیفستو یک سری خدمات درمانی به نام پکیج دنی به لاتین «دِ دَنی» را هم ارائه می‌دهد، حتما کنجکاو شده‌اید که این پکیج چیست؟ این پکیج شامل خوردن ویسکی هنگام آرایش موهایتان و مرتب کردن ریش و تراشیدن و ماساژ سر هم هست.
منیفستو در شهر لندن و در  لیتر لین 96 واقع‌شده است که قیمت پایه خدمات این آرایشگاه از 20 دلار شروع می‌شود.


اتومبیل بی ام دابلیو آی تری رینج

fashionbeans

رینج دست به طراحی و تولید یک اتومبیل الکتریکی زده است. بی ام دابلیو دریکی از آپدیت‌های جدیدش، برای حل مشکلات اتومبیل سریع آی تری خود، تلاش کرده است تا تغییراتی را در موتور آن اعمال کند.
فاصله رانندگی در این به‌روزرسانی تا 444 کیلومتر افزایش‌یافته است، آی تری همچنین از رنگ آبی پروتونی بهره می‌برد و فضای داخل آن نیز دارای چندین طرح ازجمله رنگ شیک مشکی بلوطی است.
این اتومبیل دارای قیمت 28830 یورو قیمت‌گذاری شده است.


بلندگوی رواک آر فورآی ام کا تری

fashionbeans

بلندگوها در صف اول جنگ تکنولوژی قرار دارند، پس همین دلیل خوبی است که بر روی سیستم‌های صوتی همانند سرمایه‌گذاری کنیم.
اولین معرفی این بلندگو به سال 2008 برمی‌گردد که کمپانی انگلیسی 50 سالگی خود را جشن گرفته بود، آر فور آی همه‌کاره برای قرن 21 طراحی و مهندسی‌شده است. این محصول در رنگ‌های سفید براق و سیاه و گردویی ارائه‌شده است و به ورودی‌هایی ازجمله دی ای بی، بلوتوث و حتی سیدی مجهز است. این مدل همه‌کاره خیلی از خدمات را ارائه می‌دهد که نمی تاونیم درباره همه آن‌ها بحث نماییم.
این بلندگو قیمت 649 یورو در فروشگاه جان لویس قیمت‌گذاری شده است.


لامپ‌های کایان تهیه‌شده از چاپگر سه‌بعدی

fashionbeans

در چند دهه قبل اسم چاپگرهای سه‌بعدی را فقط در داستان‌های علمی تخیلی می‌شنیدیم. ولی امروزه می‌توان با آن‌ها همه‌چیز را تولید کرد از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در اینجا چند قاب لامپ توسط این چاپگرها تولیدشده است.
مانند همکاری‌های قدیمی دو شرکت پولمن مستقر در لندن که تولیدکننده محصولات روشنایی است با شرکت ایتالیایی که در تولید چاپگرهای سه‌بعدی فعالیت می‌کند، دست به تولید یک محصول مشترک درزمینهٔ لامپ‌های لوکس به نام کایان لامپ زده‌اند. این محصولات در 6 رنگ و 3 کابل متفاوت ارائه می‌شوند. حالت خمیده آن و سوراخ‌های درونش باعث می‌شود تا به تمام اطراف خود نور بتاباند.
این لامپ‌ها 129 یورو قیمت‌گذاری شده‌اند و آماده فروشند.


عطرکِر بایردو اوبسکور

fashionbeans


بطری بیردو مانند بوی آن تمیز و نمایی واضح دارد. این سری محصولات توسط بن گراهام که قبلاً یک ستاره بسکتبال بوده است، بنیان نهاده شده است. وی پس از بازیگری خود در بسکتبال به دنیای عطر وارد شد.
این عطر مردانه دارای طبعی شیرین و دارای رایحه آماراتو و جوز هندی بوده و همچنین از گیاه یلانگ یلانگ و گل رز نیز در ترکیب خود بهره می‌برد.
این عطر 135 یورو قیمت دارد.


مجموعه هر شل ساپلای بی اچ دابلیو

fashionbeans

این فقط مربیان و ورزشکاران حرفهای نیستند نیستند که نیاز به یک  کیف حرفه‌ای برای لوازم جانبی خوددارند. به‌تازگی برند جهانی لوازم جانبی، هرچل ساپلای یک مجموعه لوازم جانبی را با توجه به سیاست‌های خود به نام ای پکس نیت طراحی کرده است.
این کیف که برای نگهداری این لوازم جانبی استفاده می شود از پارچه بافته‌شده است و شاملِ دی 600 الیاف کشیده شده است، در سه مدل بارنگ‌های گرادیانت ارائه‌شده است.

 

مقالات مرتبط

مجموعه لباس‌های مردانه پاییز و زمستان 2016 برند ماسیمو دوتی

Massimo-Dutti-Autumn-Winter


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر