ماهان شبکه ایرانیان

چگونه به موهای کوتاه خود شکل ساحلی و موجی بدهیم

موها نقاط اصلی و کانونی در زیبایی چهره هستند

موها نقاط اصلی و کانونی در زیبایی چهره هستند. به همین دلیل روش‌ها و شیوه‌های متفاوتی  برای انواع متفاوت موها وجود دارد، یکی از این شیوه های آرایش «موی موجی ساحلی» است که اکثر کسانی که در کنار ساحل به سر می‌برند از این استایل استفاده می‌کنند. ولی اکثر آموزش‌ها برای موهای بلند است و ما امروز یک آموزش خاص موی ساحلی را برای موها کوتاه برای دوستداران بنیتا آماده کرده ایم.

آموزش‌های زیبایی در وب‌سایتی همچون یوتیوب بسیار زیاد یافت می‌شوند، فقط کافی است شما کلمه‌های «آموزش آرایش» یا «آموزش مرتب کردن مو» را جستجو کنید و خواهید دید که چگونه سیل نتایج به سمت شما سرازیر خواهند شد. ما در سری آموزش‌های هفتگی خود یک آموزش جدید را با توجه به ترکیب چند عدد از بهترین آموزش‌ها در سایت یوتیوب برایتان آماده کرده‌ایم.

«موهای ساحلی موجی»  عبارتی است که شما آن را 17/042 بار درباره آن یا شنیده‌اید و یا خوانده‌اید؛ و همیشه راه‌ها و روش‌های زیادی برای انواع شکل بخشی و مرتب نمودن مو‌ها در یوتیوب وجود دارد که اغلب راحت (درواقع نه خیلی راحت) هستند. خب بیایید این‌گونه شروع کنیم؛ فرض کنید که کسی که دارای موهای ساحلی هست مانند یک پری دریایی می‌ماند (درواقع همیشه کسانی که دارای موهای ساحلی هستند را این‌گونه تشریح می‌کنند). آن موهای بلند با نسیم اقیانوس به‌آرامی بر روی همدیگر حرکت می‌کنند و تا اغلب تا کمر این پری دریایی کشیده شده‌اند؛ اما بعضی از افراد هستند که موهایی به آن بلندی ندارند پس کسانی که دارای موهای با طول معمولی و یا کوتاه هستند باید فکر دیگری برای خود بکنند، در اینجا ما برای افرادی این مشخصات رادارند یک آموزش توسط خانم استه لالونده (Estée Lalonde) آماده کرده‌ایم.

تکنیک این خانم هنرمند واقعا بسیار ساده است، حتی اگر این‌چنین به نظر نرسد (البته در نظر داشته باشید که برای این کار شما به یک سشوار، اسپری اوی ویوو حالت‌دهنده فر مو نیاز دارید). لطفاً فیلم آموزشی را به‌صورت کامل تماشا کنید و قدم‌به‌قدم آموزش را انجام دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان