دکوراسیون داخلی فروشگاه‌های کوچک را چگونه طراحی کنیم؟ (بخش دوم)

فروشگاه‌های کوچک زیادی در سطح شهر وجود دارند که می‌توان آنها را با طراحی داخلی زیباتر کرد. در این مقاله که در دو بخش ارائه می‌شود، به ارائه راهکارهایی برای این کار می‌پردازیم.

دیزاینفروشگاه‌های کوچک زیادی در سطح شهر وجود دارند که می‌توان آنها را با طراحی داخلی زیباتر کرد. در این مقاله که در دو بخش ارائه می‌شود، به ارائه راهکارهایی برای این کار می‌پردازیم.

4. شلخته نباشید.

می‌توانید کالاهای زیادی را به فروش برسانید اما فروشگاهتان نباید شلخته باشد. مثلا می‌توانید برای صندلی‌های موجود در فروشگاه و آیتم‌های بزرگ، رنگ سفید را انتخاب کنید تا به این ترتیب نظم خاصی داشته باشید. در این حالت می‌توانید محصولات رنگی را هم در کنار آنها قرار دهید تا جلوه خوبی پیدا کنند. همچنین محصولات را بیش از حد تنگ کنار هم قرار ندهید و بینشان فضا قائل شوید.

دیزاین.5. در گذاشتن محصولات خلاقانه عمل کنید

داشتن قفسه راهی عالی برای استفاده از فضای دیوار است، اما می‌توانید راه‌های خلاقانه دیگری را هم برای قرار دادن محصولات تست کنید. برای مثال، به جای آن که یک قفسه بزرگ را به جواهرآلات اختصاص دهید، می‌توانید یک بوم نقاشی بزرگ بخرید و جواهرآلات را با استفاده از سنجاق روی آن نصب کنید. 

6. از قفسه‌های کتابخانه‌ای استفاده کنید

بخش‌بخش کردن مناطق یک فروشگاه کوچک چالش‌برانگیز است، اما می‌توانید از قفسه‌های بلند کتابخانه‌ای استفاده کنید تا فضا را تقسیم کنید؛ می‌توانید محصولات را در این قفسه‌ها به نمایش بگذارید و فضا را زیباتر جلوه دهید. برخی قفسه‌های کتابخانه‌ای همچنین انعطاف‌پذیر هستند و می‌توانید اندازه و شکلشان را تغییر دهید.

دیزاین.7. نوردهی‌های متفاوتی داشته باشید.

نوردهی در هر فروشگاهی بسیار مهم است، اما به‌ویژه در فروشگاه‌های کوچک مهم است. اگر گوشه فروشگاه شما نور خوبی نداشته باشد، آن فضا عملا از دست می‌رود. شما می‌توانید از نورهای مختلفی در قسمت‌های مختلف فروشگاه استفاده کنید. این ترکیب نورها در بخش‌های مختلف باعث می‌شود هم فروشگاه نور خوبی داشته باشد و هم این که در آن تنوع به چشم بخورد و این حس به وجود بیاید که فروشگاه بزرگ است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر