ماهان شبکه ایرانیان

خانه هایی که فقط در آرزوهایمان تصور داشتیم!

دیدن هرروزه، عکس خانه‌هایی با طراحی‌های خیره‌کننده مار الهام‌بخشی است الهام‌بخش این تصور که شاید روزی یکی از این خانه‌ها مال ما شود و فقط به‌عنوان یک آرزوی دست‌نیافتنی نباشند. اگر شما برنامه کوتاه‌مدتی برای میلیاردر شدن دارید، شما حتماً به دنبال خانه‌ای خواهید بود که طراحی داخلی و معماری خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

دیدن هرروزه، عکس خانه‌هایی با طراحی‌های خیره‌کننده مار الهام‌بخشی است الهام‌بخش این تصور که شاید روزی یکی از این خانه‌ها مال ما شود و فقط به‌عنوان یک آرزوی دست‌نیافتنی نباشند. اگر شما برنامه کوتاه‌مدتی برای میلیاردر شدن دارید، شما حتماً به دنبال خانه‌ای خواهید بود که طراحی داخلی و معماری خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

خانه‌ای که در همه گوشه آن عبارت لوکس بودن به چشم بیاید. پس به شما پیشنهاد می‌دهیم که به این طرح‌های تماماً لوکس نگاه بی اندازید. شما فقط در اینجا عکس‌هایی از معماری خواهید دید، چون سایت ما، سایت املاک نیست. در میان خانه‌های نشان داده‌شده یا به عبارت بهتر هتل‌ها، بهترین‌ها برای شما لیست شده‌اند. با بنیتا همراه باشید.

خانه‌هایی به طراحی کیث برکر (Keith Baker)

 

 کیث برکر به‌عنوان یک طراح در ویکتوریا کانادا اقدام به طراحی خانه‌هایی به شکل سازمانی کرده است.
این مکان مدرن، 5299 فوت مربع مساحت دارد و خانه‌هایی با طراحی مدرن دران ساخته‌شده است. استایل و ترکیب‌های داخلی و خارجی این خانه‌ها باعث شده است، این منازل به شکل بی‌نظیری باشند. سازگاری با محیط‌زیست به‌وسیله‌ی ترکیب کردن خانه با چوب‌های بامبو و استفاده از سیمان مرمرنما به‌عنوان موزاییک در میز آشپزخانه ایجادشده است.
شومینه‌های گازی دوطرفه، شیشه‌های رو به بیرون بسیار وسیع که نگاهی به وسعت زیادی به شما می‌دهد. این خانه‌ها دارای چشم‌اندازهایی به سما دریا و اقیانوس برای ایجاد آرامش بی‌نهایت در ساکنین هم دارد.

ویلا سیاه زیبا (Black Beauty)


ویلا سیاه زیبا نام مکانی شگفت‌انگیز در روستایی به همین نام سیاه زیبا (Black Beauty) در شهراّسشنال Ostional است. این شهر به پناهگاه و حیاط وحش خودش معروف شده است.
2992 فوت مربع وسعت این زمین است. سه اتاق‌خواب به همراه 2٫5 حمام در آن تعبیه‌شده است. این ویلا نمایی با نمایش اقیانوس آرام و غروب یاقوتی مانند است.


کاسا بیگ سور (Casa Big Sur)


خانه بزرگ شور (Casa Big Sur) یکی از شاهکارهای معماری در وسط جنگل‌های سرسبز گرمسیری و بارانی است. منطقه‌ای در جنوب کاستاریکا که در آن کوه‌های سرسبز و شاداب همراه با اقیانوس واقع‌شده است. این خانه به وسعت 6500 فوت مربع طراحی‌شده است. به‌گونه‌ای ساخته‌شده است که در هر زاویه نمایش زیبایی وجود دارد. در این خانه تمام امکانات یک‌خانه پنج ستاره مهیا شده است.

کاساس دِل سول (Casas del Sol)


کاساس دِل سول (Casas del Sol) خانه‌ای در ساحل غربی خلیج تایلند واقع‌شده است، در مکانی به نام کوه تائو که تقریباً کوهستان همیشه برفی است. این مکان از پنج ویلای بزرگ تشکیل‌شده است. هرکدام با استخر شنا، خانه نشیمن، دو اتاق‌خواب و دو حمام مجهز. بهشت واقعی!

غرفه شیشه‌ای (Glass Pavilion) از استیو هرمان (Steve Hermann)


این خانه در سانتا باربارا، کالیفرنیا واقع‌شده است. خانه‌ای لوکس با مساحت 13875 فوت مربع که توسط طراح لوکس استیو هرمان (Steve Hermann) طراحی‌شده است.
دارای 5 اتاق‌خواب، پنج و نیم حمام، آشپزخانه به همراه اتاق و انبار نوشیدنی و اتاق نمایش آثار هنری ازجمله نکات طراحی این سازه است.


خانه‌ای به طراحی Charupan Wiriyawiwatt

این ویلا بر روی یک استخر بناشده است، سونا، اتاق نوشیدنی، یک سیستم سینما خانگی همگی از اندک مزیت‌های این خانه هستند. ما فقط می‌توانیم به زبان تصویر این خانه را برای شما به نمایش دربیاوریم. همه آنچه بخواهید اینجا هست.

خانه‌ای به طراحی استفان انتونی Stefan Antoni

این خانه به سبک معماری معاصر طراحی‌شده که در شهر ساحلی پلتنبرگ (Plettenberg Bay) واقع در آفریقای جنوبی و باغ معروف روت (Route) است.


خانه‌ای به طراحی لیپکین وارنر (Lipkin Warner)


مالکین این خانه اهداف خاصی از طراحی این خانه داشتند: گرمایش، مدرن بودن و لوکس بودن خانه. این خانه دارای مکان‌های مختلفی برای تفریح است، یک اسطبل اسب؛ استودیو ضبط خانگی و همچنین دید به 4 نقطه اسکی کوهستانی.
خانه از مصالح سنگ‌های پنسیلوانیا، فلز و چوب درخت صنوبر فرآوری شده ساخته‌شده است.در طراحی داخلی این خانه، طبقه اول بانام ماسه و سنگ کلرادو و طبقه دوم بانام بلوط است. استفاده از چوب در طراحی باعث پخش صدای مناسب و همچنین ایجاد گرمایشی مناسب در عین مدرن بودن است.

خانه‌ای در کالیفرنیا


در این خانه مدرن که در ساحل منطقه سانفرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد، 4 اتاق‌خواب، 5٫5 حمام طراحی‌شده است.در داخل خانه لوکس موردنظر ما مجموعه‌ای از اتاق‌ها، آشپزخانه، اتاق‌های ناهارخوری، اتاق نشیمن، اتاق تناسب‌اندام، اتاق بخار، اتاق آفتاب، اتاق مهمان و سایر اتاق‌هایی که اسمشان به گوشمان هم نخورده وجود دارد. بهارخواب و بالکن مناسبی برای فضای خارجی در نظر گرفته‌شده است تا بتوان از نور و تاریکی خلیج استفاده کرد.
شما می‌توانید میهمان‌هایتان را با بردن به بالکن دارای چشم‌انداز خط افق و ساحل مات و مبهوت کنید.

خانه‌ای در کاستا براوا (Costa Brava)


این خانه فوق‌العاده در میان صخره‌های ناحیه کاستا براوا اسپانیا یکی از بی‌نظیرترین مکان‌ها است.
خانه در منطقه‌ای تقریباً خالی از سکنه و در ارتفاع قرارگرفته است. سطح بالای این خانه یک نما و دید کاملاً متفاوت دارد. این خانه دارای یک سالن اشرافی به همراه آشپزخانه‌ای مدرن و وسایل خانگی لوکس هست. این خانه دارای دو حمام و اتاق لباس مخصوص به خود است. ازجمله امکانات دیگر این خانه می‌توان به بهارخواب بادید افق، استخر گرم و اتاق مهمان با وسعت زیاد را برشمرد.

خانه‌ای در تپه هالیوود


این خانه رؤیایی در تپه‌ای به نام تپه هالیوود واقع‌شده است. این مجموعه ترکیبی از عواملی است که شمارا به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. در حدود 13 قسمت با وسعت 699 فوت مربع که دارای مناطق تفریحی و لوکس جهت لذت بردن از زندگی هست. وسایل بکار رفته همگی لوکس و سفارش داده‌شده از مناطق اروپایی است. سازندگان این خانه بیش‌ازحد لوکس بودن را در این سازه به‌کاربرده‌اند.

خانه‌ای در مالی بو


این خانه در خیابان اصلی مالی بو و کالیفرنیا واقع‌شده است. خانه‌ای شگفت‌انگیز که منظره اقیانوس آرام را همراهی می‌کند.
خانه از معماری ایتالیایی الهام گرفته است، با نمای سنگی و مدرن. این خانه دارای 4 اتاق‌خواب بزرگ به شکل سراچه، یک استخر و جکوزی و همچنین 2500 فوت مربع سقف خانه به منظور استراحت با نمای اقیانوس آرام وجود دارد.

خانه‌ای در کاتالونیا

کاتالونیا یکی از پیشگامان در صنعت املاک و معماری و گلف در سطح جهان است. ثروت و منابع در امد بالا یکی از نتایج پیشرفت در زمینه گلف و املاک است.

ویلایی در پرتگاه


این ویلا در یک منطقه زیبا، کنار خط ساحلی، با دارا بودن یک معماری ساده، همچنان برجسته و بی نظیر است. این ویلا دو منظره حریم خصوصی و طبیعت را دارا است. چشم‌انداز طبیعی که منحصر به فرد است و همان چیزی است که هر فردی با بیدار شدن از خواب ارزوی دیدنش را دارد.
این ویلا علاوه بر داشتن اتاق‌های بزرگ، یک استخر شنای بزرگ و همچنین بقیه امکانت استخر را دارا است.

محل اقامت فرناندا مارکز (Fernanda Marques)


این خانه با مساحت 10225 فوت مربع در ساحل جنوبی شهر ریودوژانیرو برزیل واقع‌شده است.

هتل نایب السلطنه (The Viceroy Hotel)


برای اولین نگاه می‌توانیم به شما بگوییم این مکان بی نهایت زیبا و عاشقانه ایست. هتل نایب السطنه مکانی لوکس برای اقامت های خاص است. این هتل در کشور بالی و در امتداد تنگه پتانو و رودخانه در دره پادشاهان (Valley of the Kings) قرار دارد.
این هتل خودش به 25 اتاق مجزا که هرکدام دارای استخر هایی مخصوص به خودشان هستند، هست.


خانه247

این خانه در مکزیکو سیتی واقع‌شده است.

ویلای در خلیج


این خانه لوکس نمایشی از چوب سفید و به همراه اراستگی های خودش است. این خانه می‌تواند با استفاده از نور طبیعی خودش شادمانی خاصی به ساکنین خانه بدهد. اتاق و خانه جداگانه با دو اتاق‌خواب به عنوان یک قسمت جدا در کنار این خانه تعبیه‌شده است. گاراژ به خانه و این دو قسمت به وسیله اسانسور به هم متصل می شوند.


مقاله نفس گیر و چشم نوازی بود، امیدوار هستیم تجربه این خانه ها، آرزویی دست نیافتنی برای شما نباشد.

 

مقالات مرتبط

خانه تان را لوکس جلوه دهید

luxury-houses


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان