ماهان شبکه ایرانیان

خودتان را با مجموعه جدید ماسیمو دوتی (Massimo Dutti) در پاییز و زمستان گرم نگه‌دارید

دیگر کم‌کم وقت ان رسیده است که کمد جالباسی‌تان را تغییر دهید، زمستان درراه است. شما باید برای کار و تفریح خودتان لباس‌هایتان را گرم‌تر انتخاب کنید. به همین دلیل ما برای شما مجموعه جدید لباس‌های پاییز و زمستان ۲۰۱۶ برند ماسیمودوتی (Massimo Dutti) را معرفی خواهیم کرد. با بنیتا همراه باشید.

دیگر کم‌کم وقت ان رسیده است که کمد جالباسی‌تان را تغییر دهید، زمستان درراه است. شما باید برای کار و تفریح خودتان لباس‌هایتان را گرم‌تر انتخاب کنید. به همین دلیل ما برای شما مجموعه جدید لباس‌های پاییز و زمستان 2016 برند ماسیمودوتی (Massimo Dutti) را معرفی خواهیم کرد. با بنیتا همراه باشید.

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

 

این مجموعه توسط مدل‌های ماسیمودوتی همانند این نیف (Ine Neefsاستیون چروین (Steven Chevrinسین او-پری (Sean O’Pry) و به عکاسی ماریو تستینو (Mario Testino) در سطح لباس‌های مردانه و رنگ‌های مردانه و خنک گرفته‌شده است.
پارچه کت‌ها با طرح‌های پشمی و خط‌دار طراحی‌شده‌اند. از طرفی ژاکت‌ها به‌صورت پف‌دار و خزدار در ناحیه گردنی خودشان هستند. شلوارها هم مناسب برای روزهای زمستانی دوخته‌شده است.
رنگ‌های مختلف در این طراحی‌ها بکار نرفته است، همان‌طور که انتظار می‌رفت لباس‌ها تک‌رنگ و به رنگ خاکستری، سرمه‌ای، سفید و سیاه تولیدشده‌اند. برخی از مدل‌ها به شکل اروپایی طراحی‌شده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان