ماهان شبکه ایرانیان

برخی کاربران اکسپریا Z۵ خبر از بروز مشکلاتی پس از به روزرسانی به اندروید ۷.۱.۱ می دهند

بنابر گزارش تازه کاربران، به روزرسانی اندروید ۷.۱

برخی کاربران اکسپریا Z5 خبر از بروز مشکلاتی پس از به روزرسانی به اندروید 7.1.1 می دهند

بنابر گزارش تازه کاربران، به روزرسانی اندروید 7.1.1 که چندی پیش برای موبایل های اکسپریا Z5 و Z3 Plus و تبلت Z4 عرضه شد، مشکلاتی با خود به همراه آورده که دستگاه را به طرق گوناگون تحت تاثیر قرار می دهند. برخی کاربران گزارش کرده اند که دیوایس شان پس از دریافت و نصب به روزرسانی، کُند شده و برخی دیگر می گویند موبایل شان با افزایش بیش از حد دما مواجه گشته که سبب کرش اپلیکیشن ها و ریبوت دستگاه می شود.

به روزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا حدوداً دو ماه پیش برای خانواده Z5 عرضه شد و پچ امنیتی گوگل که یکم ژوئن منتشر شده بود را نیز شامل می شد. همانطور که انتظار می رفت، این به روزرسانی برخی قابلیت های پیشین را بهبود داد و مولتی تسک را به موبایل ها و تبلت های کاربران آورد.

در حال حاضر تعدادی از کاربران می گویند که به راه حلی موقتی برای این مشکل دست یافته اند. ظاهراً مشکلاتی که پیشتر به آنها اشاره شد را می توان با از کار انداختن اپلیکیشن Movie Creator، ریبوت موبایل ها یا تبلت ها در حالت امن و پشت سر گذاشتن یک چرخه کامل شارژ از بین برد. با این همه، این راه حل قطعاً برای افرادی که به صورت مداوم از اپ Movie Creator استفاده می کنند چندان کارآمد به شمار نمی رود، اما ارزش امتحان کردن را دارد.

کمپانی سونی هنوز به صورت رسمی بیانیه ای در رابطه با این مشکل منتشر نکرده، اما انتظار می رود که با ادامه یافتن این مشکل، در نهایت شاید عرضه یک به روزرسانی دیگر باشیم. در همین حال، افرادی که هنوز اندروید 7.1.1 نوقا را روی دیوایس های اکسپریا Z5، اکسپریا Z3 Plus و اکسپریا Z4 دریافت نکرده اند، بهتر است مدتی دست نگه دارند و به روزرسانی بعدی را روی دیوایس خود نصب کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان