تویوتا پریوس، پرفروش‌ترین خودرو الکتریکی نام گرفت!

ماه ژوئن، پرفروش‌ترین ماه برای تویوتا پریوس بود. برای دومین بار در تاریخ تولید این خودرو، بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه از آن به فروش رسید که رشدی ۳۸ درصدی نسبت به سال گذشته داشت

ماه ژوئن، پرفروش‌ترین ماه برای تویوتا پریوس بود. برای دومین بار در تاریخ تولید این خودرو، بیش از 100 هزار دستگاه از آن به فروش رسید که رشدی 38 درصدی نسبت به سال گذشته داشت. در شش ماه اول سال جاری، حدود 450 هزار دستگاه پریوس به فروش رفت که افزایش محبوبیت خودروهای الکتریکی را نشان می‌دهد. اگر تویوتا با همین روند پیش رود، تا آخر سال 2017 شاهد فروش 7 رقمی این خودرو خواهیم بود. همانطور که انتظار می‌رفت، در طی ماه‌های گذشته پریوس به پرفروش‌ترین خودرو الکتریکی جهان تبدیل شد و نزدیک به 27 هزار دستگاه از آن در ماه ژوئن به فروش رسیدند. با توجه به نتایج بی‌نظیری که این خودرو در ژاپن و آمریکا کسب کرد (بدون در نظر گرفتن اروپا)، پریوس توانست نیسان LEAF و تسلا مدل S را شکست دهد.

به طور کلی تسلا توانست برتری خود را بر بی‌ام‌و با فروش 10841 دستگاه خودرو الکتریکی در ماه ژوئن، باز پس گیرد اما بی‌ام‌و همچنان با فروش 8815 دستگاه خودرو الکتریکی، از پیشرویان این عرصه به حساب می‌آید. جا دارد یادی هم از کمپانی چینی BYD کنیم که با فروش 11198 دستگاه خودرو الکتریکی، رتبه سوم را در این رقابت کسب کرد. اصلا دور از ذهن نیست که تا آخر سال جاری، BYD بتواند رتبه اول را کسب کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر