ماهان شبکه ایرانیان

طالع بینی هفتگی (چهاردهم تا بیست و یکم تیرماه)

طالع بینی هفتگی بدونیم وقایع روزانه زندگی متولد هر ماهی را هماهنگ با حرکات و نظم ستارگان پیشگویی می کند. با طالع این هفته با برنامه ریزی و آمادگی بیشتری پیش خواهیم رفت.

طالع بینی هفتگی (چهاردهم تا بیست و یکم تیرماه)

طالع بینی هفتگی بدونیم وقایع روزانه زندگی متولد هر ماهی را هماهنگ با حرکات و نظم ستارگان پیشگویی می کند. با طالع این هفته با برنامه ریزی و آمادگی بیشتری پیش خواهیم رفت.

طالع بینی هفتگی

فروردین

حرکات نجومی جدیدی در این ماه وجود دارد که این هفته بیشتر متوجه آن ها خواهید شد. تغییر مثبتی در زندگی شما رخ خواهد داد که باعث می شود از زندگی خود رضایت کافی داشته باشید. اورانوس در روز چهارشنبه عقب نشینی می کند و اگر متوجه نشانه ای شدید که زیاد هم برای روابط کاری یا عاطفی تان خوب نیست بسیار مراقب باشید.

طالع بینی هفتگی

اردیبهشت

مرداد همان ماهی است که همیشه دنبالش هستید وقایع اجتماعی، مناسبت های خاص و تعطیلاتی که در راه است. یک دوره چهار هفته ای با کلی پیشرفت های نجومی.تغییری در زندگی تان ایجاد خواهد شد که اصلا انتظارش را ندارید. مدت هاست منتظر نتیجه یک پروژه هستید و یا مدت ها بود دوست داشتید احساس شخص خاصی را نسبت به خودتان بدانید. این هفته به جواب سوالات تان می رسید.

طالع بینی هفتگی

خرداد

ونوس وارد محدوده خودارزشی طالع شما می شود و در مسائل مالی شما معجزه می کند. این ستاره عشق سرگرمی ها و اتفاقات خوشایند زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مدت هاست از ابراز احساس نسبت به شخصی خاص یا در تصمیم گیری در مسئله مهمی ترس داشتید. این هفته زمانش رسیده که وارد عمل شوید.

طالع بینی هفتگی

تیر

در روز یکشنبه ونوس وارد نشانه شما می شود و به مدت 4 هفته در جای خود باقی می ماند. این ستاره عشقی رمانتیک را وارد زندگی شما می کند و باعث می شود آدم های مثبتی را سمت خود جذب کنید.این هفته پیشرفت هایی هم در مسائل مالی و شغلی خواهید داشت. پس وقت را هدر ندهید و به قرارها و جلسات کاری ادامه دهید. حتی اگر مانعی هم سر راه تان باشد حتما راه دیگری وجود دارد.

طالع بینی هفتگی

مرداد

در نگاه اول به نظر می رسد در نشانه شما اتفاق و تغییر خاصی رخ نداده است اما وجود 2 کسوف در این ماه نشان می دهد که تغییرات زیادی در راه است. اکنون بهترین زمان برای رسیدگی به کارهای ضروری و مسئولیت های کسل کننده ای است که با رسیدگی به آن ها برای اتفاقات جدیدی که در راه هستند واکنش های بهتری خواهید داشت و شما را از حالت کسل کننده بیرون می آورد.

طالع بینی هفتگی

شهریور

به نظر نمی رسد آدمی باشید که معمایی را حل نشده باقی بگذارید. شهریوری ها مارپل ها و پوآروهای بروج فلکی هستند. اکنون زمان خوبی برای اعتماد و آزاد گذاشتن دیگران نیست. ممکن است پشت درخواستی که صمیمانه از شما می شود نقشه ای پنهان باشد. اگر رفتاری غیرعادی از شخصی دیدید آن را بررسی کنید. نیت ترساندن شما نیست اما هر چه بیشتر مراقب باشید لذت بیشتری از زندگی می برید.

طالع بینی هفتگی

مهر

دو ماه است که سیاره مشتری از نشانه شما خارج شده است. اگر قرار است به پیشرفت برسید اکنون زمانش رسیده حتی اگر زود به نتیجه نرسیدید ناامید نشوید.تلاش های شما تاثیرات مهمی خواهند داشت. اکنون زمان حرکت است. تنها کاری که در این شرایط نباید بکنید این است که اجازه دهید خشم و ناامیدی به شما غلبه کند.

طالع بینی هفتگی

آبان

آمادگی هر نوع سرپیچی و نافرمانی را داشته باشید و تحت تاثیر آن ها قرار نگیرید. به نظر می رسد موقعیت ستارگان همه چیز را در جهت بهتر شدن قرار داده است. 2 کسوف در نشانه شما دیده می شود و یک جایزه یا سود غیرمنتظره را برای شما رغم می زند.

طالع بینی هفتگی

آذر

حوادثی در زندگی شما رخ می دهد که باعث می شود بعضی از موقعیت های زندگی تان کاملا تغییر کند. به خصوص موقعیت شغلی. اگر پیشرفت یا افت کاری داشتید نشانه یک اتفاق مهم تر است. اگر تا به حال تصمیم داشتید اقدامی در جهت بهتر شدن زندگی بکنید اکنون آن را عملی کنید.

طالع بینی هفتگی

دی

مانعی که مدت هاست شما را از رسیدن به هدف بازمی داشته کنار بگذارید. هر نوع اتفاق غیرمنتظره ای را به دیده تهدید نگاه کنید. سیاره مشتری 2 ماه است که در بخش حرفه ای طالع شما در حرکت است پس این اتفاق ها ممکن است در مسائل کاری شما رخ می دهد. معمولا هر انجام هر حرکتی کلی زمان می برد اما اگر احساس کردید باید حرکتی کنید قبل از این که دیر بشود این کار را انجام دهید.

طالع بینی هفتگی

بهمن

سومین خانه جدول نجومی شما مکان اتفاقات مهم آسمانی است و مهم ترین آن ها خورشید گرفتگی است. با این اتفاقات باید نسبت به تغییراتی که در روابط رمانتیک شما رخ می دهد آگاه باشید. انسان های جدیدی وارد زندگی تان می شوند که تحت تاثیر آن ها قرار می گیرید. از طرفی زمان نجات رابطه و یا برقراری روابطی صمیمانه تر است. در هر صورت انرژی خود را بیشتر روی کار و خانواده متمرکز می کنید.

طالع بینی هفتگی

اسفند

به قدری انعطاف پذیر هستید که به راحتی به برخی از موقعیت ها آسیب می رسانید. احتمال این که با یک دشمن مواجه شوید زیاد است. در بحث عمیقی شرکت می کنید که از آن نتایج خوبی می گیرید. تغییرات مثبتی در روابط تان تحت تاثیر نیروهای کیهانی ایجاد می کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان