تام هیدلستون (Tom Hiddleston) مدل کلاسیک گوچی (Gucci) است

اگر شما آمادگی ندارید همانند جارد لتو (Jared Leto) که لباس‌های برند گوچی را این روزها می‌پوشد، لباس بپوشید کمی بهتر است صبر کنید

اگر شما آمادگی ندارید همانند جارد لتو (Jared Leto) که لباس‌های برند گوچی را این روزها می‌پوشد، لباس بپوشید کمی بهتر است صبر کنید. مخصوصاً این تابستان، در فصلی که بیشتر برندهای مشهور لباس محصولاتی بر اساس کاپشن‌های خلبانی، کفش‌های مخملی تزیین‌شده و لباس‌هایی که با پوشیدن آن‌ها همانند شخصیتی بین ولی ونکا (Willy Wonka) و هیو هفنر (Hugh Hefner) خواهیم شد. در مورد ما اشتباه نکنید، امروز ما مخالف این محصولات نیستیم، ولی باید اعتراف کنیم همه این‌گونه لباس‌به‌تن نمی‌کنند. برای افرادی که عاشق مد هستند جارد لتو وجود دارد و در مقابل آن‌هم تام هیدلستون (Tom Hiddleston) قرارگرفته است. درست در نقطه مقابل او. با بنیتا همراه باشید.

 

getty


به همین دلیل بود که ما ترغیب شدیم که تام را دریکی مجلس با کت گوچی دنبال کنیم، کتی که اصلاً شبیه کت‌های جارد نبود و اصلاً دیوانه کننده به نظر نمی‌رسید. بازیگر به نام ما، کت‌وشلوار خاکستری و چهارخانه خودش را که متعلق به برند گوچی بود به تن داشت. او در مجلس فیلم مدیر شب (The Night Manager) در لس انجلس حضور داشت. این کت‌وشلوار به تن او، ما را به یاد جیمز باند می‌انداخت. این ظرافت مردانه تا نوک انگشتان پای او ادامه داشت، جوراب‌های زرشکی هماهنگ با کراوات و همچنین کفش‌های پاشنه‌دار از دیگر موارد قابل اشاره بودند. همانند خود جیمز باند کت‌وشلوار او بدون هیچ کم و کاستی بریده و دوخته‌شده بود؛ نه یک دکمه اضافی نه یک دکمه کم. موهای تام کمی بلند بود. گوچی خودش را با جزییات در لباس خفه کرده است، جزییاتی که بسیار واضح و روشن هستند و به‌نوعی مظهر لوکس بودن شده‌اند. حالا شما می‌توانید انتخاب کنید که جارد لتو باشید و یا همانند هیدلستون لباس بپوشید؟ و یا اینکه چه کسی گفته است شما نمی‌توانید روز جمعه یک لتو باشید و شنبه یک هیدلستون؟

انتخاب با شما است. برای اطلاعات تکمیلی‌تر به مقاله جارد لتو و مدل گوچی مراجعه کنید.

getty

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر