نبایدهای پیش از مراسم ازدواج

خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کردید به تاریخ برگزاری مراسم نزدیک می‌شوید

خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کردید به تاریخ برگزاری مراسم نزدیک می‌شوید. بااینکه از مدت‌ها پیش کارهایی که باید انجام می‌شد را انجام داده‌اید هیجان و اضطراب گاهی گریبان شما را می‌گیرد. حالا نوبت مرور کارهایی که باید انجام می گرفت است تا چیزی از قلم نماند اما داشتن یک لیست از کارهایی که نباید طی چند روز باقی‌مانده به مراسم انجام دهید هم خالی از لطف نیست. بدون شک در این مدت تلاش بسیار کرده‌اید تا مراسم به بهترین نحو ممکن پیش برود اما انجام کاری نسنجیده درست روز قبل از مراسم عروسی شما را از تمام لذتی که می‌توانستید از این مراسم بی‌نقص ببرید محروم می‌کند. برای داشتن مراسمی بی‌دردسر و رؤیایی با بنیتا همراه باشید.

تغذیه‌ی نامناسب:

بسیاری از خانواده‌ها در روزهای نزدیک به مراسم دور هم جمع می‌شوند تا به مناسبت آغاز زندگی زوج جدید ابراز شادی و آرزوی خوشبختی کنند. در این مهمانی‌ها ممکن است به خاطر خوردن غذاهای متنوع با فاصله‌های زمانی کم دچار مسمومیت غذایی شده و از بهترین روز زندگی‌تان کابوس بسازید. برای خشنودی میزبانان در خوردن زیاده‌روی نکنید آشنایان در این مناسبت خاص شما را به‌خوبی درک می‌کنند.

شهامت زیاد:

Sky Diving.  Literally Darling

اگر ماجراجو هستید و هیجان روزهای خوش پیش رو نیز حس ماجراجویی‌تان را دوچندان کرده به شدت از کارهای خطرناک دوری ‌کنید و حتی در ورزش روزانه‌ی خود احتیاط کنید. فعالیت‌های پرخطر ممکن است باعث شکستی و انواع صدمات فیزیکی شوند. با فرض بهترین شرایط و کمترین آسیب ناشی از یک فعالیت پرخطر، حضور در مراسمی که شاید فقط یک‌بار در زندگی اتفاق بیفتد آن‌هم با دست گچ گرفته برای هیچ عروسی خاطره‌ای خوشایند نیست.

آفتاب گرفتن:

شاید دلتان بخواهد برای مراسم عروسی پوستی درخشان و کمی تیره در ترکیب با لباس سفیدتان داشته باشید تا در آن زیباتر به نظر برسید. هرگز روز قبل از مراسم آفتاب نگیرید چون در صورتی که دچار آفتاب‌سوختگی شوید در روز مراسم پوستی قرمزرنگ خواهید داشت. ساعت‌های متمادی در معرض نور خورشید بودن مضر است و بهتر است از افشانه‌های برنزه که نیازی به نور آفتاب ندارند استفاده کنید. کرم یا افشانه‌ی برنزه را یک هفته قبل از مراسم امتحان کنید تا از مطابقت رنگ آن با پوست خود و عدم حساسیت به آن اطمینان حاصل کنید. اگر رنگ نامناسبی انتخاب کنید رنگ پوستتان به‌جای قرمز شدن این بار متمایل به نارنجی خواهد بود.

 

مقالات مرتبط

چگونه مردی مناسب ازدواج پیدا کنیم

finding-a-proper-man-to-marry


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان