اعلام زمان پخش سریال «گسل» از شبکه یک

شبکه یک سیما قرار است از ۱۹ مرداد با مجموعه «گسل»، مهمان شبانه خانه های ایرانیان باشد.

اعلام زمان پخش سریال «گسل» از شبکه یک

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه یک سیما قرار است از پنجشنبه 19 مرداد با مجموعه کمدی- اجتماعی- سیاسی «گسل» مهمان شبانه خانه های ایرانیان باشد.

این مجموعه داستان زندگی محافظ یکی از معاونان وزرا و اتفاقاتی که در حیطه زندگی شخصی و کاری او به وجود می آید، است. در واقع سریال «گسل» روایتی است از نمایش 2 بخش کاری و زندگی شخصی ارشیا با بازی سام درخشانی و دکتر اعتبار با بازی بیژن امکانیان. همچنین مهتاج نجومی، فلور نظری، تیرداد کیایی، رامتین خداپناهی، شبنم فرشادجو، ستاره حسینی، سامان دارابی، محمد فیلی، رضا کریمی، نیکی محرابی، کاوه سماک باشی، طوفان مهردادیان و افشین نخعی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز تلویزیونی هستند البته تصویربرداری این سریال تمام نشده است و کار تا دهه اول شهریور ادامه دارد.

«شب های برره»، «مسافران»، «دزد و پلیس»، «چهارخونه»، «ساختمان پزشکان»، «شمعدونی» و «لیسانسه ها» از کارهای محسن چگینی در مقام تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی است.

سایر عوامل تولید عبارتند از نویسندگان: علیرضا بذرافشان و مهدی شیرزاد، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، تصویربردار: فرزام گل سفیدی، مدیرتولید: رضا کریمی و مدیر تدارکات: محمد جمشیدی.

مجموعه تلویزیونی «گسل» به تهیه کنندگی محسن چگینی و کارگردانی علیرضا بذرافشان در 40 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است که از پنجشنبه نوزدهم مرداد هر شب حوالی ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. تکرار اول این سریال ساعت 2:30 بامداد و تکرار دوم حوالی ساعت 15:30 پخش می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان